په په و کونترائو درآمد هفت میلیونی از تبلیغات را به مبلغ یک یورو فروختند!

په په و کونترائو درآمد هفت میلیونی از تبلیغات را به مبلغ یک یورو فروختند!

وبسایت رسمی برنامه نود - در روز 23 ژولای 2015، اداره مالیات اسپانیا تحقیقاتی را در مورد پرداخت مالیات توسط کونترائو بین سالهای 2011 تا 2014  آغاز کرد. این بازیکن با ان که از تبلیغات درآمد 3.5 میلیون یورویی داشت تا آن زمان اظهارنامه مالیاتی پر نکرده بود.

به گزارش وبسایت نود، کونترائو حق تبلیغاتش را در 1 ژولای 2011 به شرکت روندین واگذار کرده است ، شرکتی که به تازگی در پاناما تاسیس شده بود اما نکته عجیب این جاست که بازیکن پرتغالی رئال مادرید برای فروش حق تبلیغاتش فقط یک یورو دریافت کرده است، مبلغی که صوری بودن شرکت پانامایی را نشان می دهد. در واقع کونترائو مبلغ 3.5 میلیون یورو درآمد سالانه تبلیغاتی اش را با مبلغ یک یورو معاوضه کرده است. در اواخر سال 2015، کونترائو در پرتغال اظهارنامه مالیاتی را برای مبلغ 3.5 میلیون یورو حق تبلیغات پر کرد.

در مورد په په ، مدافع پرتغالی رئال هم شرایط مشابهی وجود دارد. بازیکن پرتغالی به محض انتقال به رئال، حق تبلیغاتش را به شرکتی به نام والتکس کپیتال که در جزیره بریتیش ویرجین ثبت شده است فروخته است. در حقیقت او 3.7 میلیون یورو از درآمد تبلیغاتش را به این شرکت با مبلغ 1 یورو واگذار کرده است.

از سویی گفته می شود که آرتورو زاماریگو، قاضی مادریدی، انتشار اخباری بیشتر از فوتبال لیکس را در رسانه های فوتبال جهان ممنوع کرده است.

1140