امری: صدر نشینی در گروه یکی از اولویت‌های پاریسن‌ژرمن است

امری: صدر نشینی در گروه یکی از اولویت‌های پاریسن‌ژرمن است

وبسایت رسمی برنامه نود - اونای امری پیش از دیدار شاگردانش مقابل لودوگورتس اعلام کرد به شاگردانش گفته است که شکست مقابل مونتپولیه را فراموش کنند و تنها به دیدار مقابل لودوگورتس فکر کنند.

به گزارش وبسایت نود، پاریسی ها با پیروزی در خانه لودوگورتس می‌توانند به عنوان صدرنشین گروه A به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند. اگر آرسنال در دیدار مقابل بازل نتواند به پیروزی برسد، پاریسی‌ها حتی با کسب تساوی هم به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی این مسابقات راه خواهند یافت. در دو فصل گذشته پاریسن‌ژرمن به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است و در هر دو سال با چلسی نبردی دشوار را پشت سر گذاشته است، با این حال اونای امری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اعلام کرد پاریسی‌ها باید آماده پیروزی مقابل لودوگورتس باشند:

اولین هدف ما صدرنشینی در این گروه بوده است، صدرنشینی در این گروه به ما اعتماد به نفس بهتری می‌بخشد و بیشتر به ما کمک خواهد کرد.

پاریسی‌ها در حالی مقابل لودوگورتس صف آرایی خواهند کرد که در دیدار ابتدای هفته خود مقابل مونتپولیه شکست سختی را متحمل شدند، با این حال امری خواستار این شد تا شاگردانش آن شکست را فراموش کرده و به بازی پیش رو بی‌اندیشند:

مشخصا بازی بدی بود، آن بازی اعتماد به نفس ما را تخریب کرد. باید اتفاقات آن دیدار را فراموش کنیم و با نگاهی مثبت به ادامه فصل بی‌اندیشیم. میمترین مسئله این است که آن بازی را به دست فراموشی بسپاریم چرا که برخی بازیکنان در آن دیدار عملکرد خوبی نداشتند اما همان بازیکنان در گذشته باعث پیروزی ما شده بودند.

امری در مورد شرای بازیکنان پاریسن‌ژرمن ادامه داد:

کورزاوا در دیدار ابتدای هفته بازی خوبی انجام داد و از نظر فیزیکی در شرایط خوبی به سر می‌برد. پاستوره و ربیوت نیز برای این دیدار آماده نخواهند شد و وراتی نیز محروم خواهد بود، وضعیت تیاگو موتا بعد از تمرین آخرمان مشخص خواهد شد.

1899