ساکت:به دنبال جذب برندهای بین المللی هستیم

ساکت:به دنبال جذب برندهای بین المللی هستیم

 مدیر سازمان تیم های ملی گفت:تلاش فدراسیون این است که برنامه های تیم ملی را همانگونه که اعلام شد پیگیری کند. 

به گزارش کاپ، محمدرضا ساکت در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل روسیه اظهار داشت : فدراسیون فوتبال باید کارهای فوتسال ، فوتبال ساحلی با فوتبال بانوان و رده های سنتی را تحت پوشش قرار دهد و کارش بسیار سخت است. اما اینکه ما در همه این بخش ها مدعی هستیم نشان می دهد که چه ظرفیت های بزرگی داریم.

وی ادامه داد:مربیان بسیار زیادی در اقصی نقاط کشور تلاش می کنند. هیات استان ها هم تلاش می کنند در کنار آنها فدراسیون فوتبال، هیات رییسه فوتبال هم تلاش می کنندو از سوی فدراسیون فوتبال تلاش زیاد است چرا که استعدادهای زیادی داریم. گل سرسبد تیم های ما ،تیم فوتسال است که هم در بخش مردان و هم زنان سردمدار است . آنها نیاز به سالن های مناسبت تر و کمپ های بزرگ تر دارند. فدراسیون در تلاش است تا مشکلات آنها را برطرف  کند.بازی دوستانه امروز هم در همین راستا با تلاش دوستان مان در کمیته فوتسال برنامه ریزی و انجام شد.

ساکت درباره لغو بازی با ساحل عاج و بحث مربوط به آدیداس و عقد قرارداد با این شرکت خاطرنشان کرد: تلاش فدراسیون این است که برنامه های تیم ملی را همانگونه که اعلام شد پیگیری کند. خواهش می کنیم اخبار را به صورت دقیق و  جدی از فدراسیون فوتبال بگیرید گمانه زنی درباره تیم ملی به کار برده نشود. برنامه سه ماه یا چهارماهه ای هم با آدیداس داشتیم. خود رییس فدراسیون در جلسات حضور پیدا کردند تا بتوانیم برندهای معتبر قابل قبول بین المللی را رایزنی کنیم تا در کنار تیم های ملی داشته باشیم. جلسات خیلی خوبی برگزار شد و ادامه کار هم دنبال می شود. همه اینها حمایت جدی مالی را می خواهد. 

وی درباره نقش کی روش در برگزاری بازی دوستانه تیم ملی اذعان داشت: کی روش به عنوان یک چهره شناخته شده بین  المللی و جزو چند مربی برتر جهان ظرفیت ارتباطی خوبی دارد و یک وزنه ارتباطی خوب برای فدراسیون فراهم شده است. در حال حاضر تیم ملی هم ظرفیت فنی خوبی دارد و هم شخصیت ایشان ارتباطاتی که ممکن بود سخت ایجاد شود را ممکن کرده است. ایشان هر کمکی که در این راستا بوده برای فوتبال ملی ما انجام داده است.