آنچلوتی: با هر سیستمی می توانیم بازی کنیم؛ باید اتلتیکو مادرید را شکست دهیم

آنچلوتی: با هر سیستمی می توانیم بازی کنیم؛ باید اتلتیکو مادرید را شکست دهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - از دور آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در یک دیدار تشریفاتی روز سه شنبه به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت. تیم آنچلوتی در این بازی هر نتیجه ای به دست آورد به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رقابت ها خواهد رسید.

کارلو آنچلوتی عصر دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد و گفت:

بعد از کسب دو پیروزی در بوندس لیگا می خواهیم مقابل اتلتیکو مادرید بردی دیگر به دست آوریم. این بازی برای ما بسیار مهم است و باید مقابل یکی از بهترین تیم های اروپا بازی کنیم. بازی مقابل اتلتیکو مادرید همیشه مهم است و بازی فردا می تواند برای بالا بردن اعتماد بنفس تیم خوب باشد. این که در مرحله گروهی نمایشی در بالاترین سطح نداشته باشید چیزی عادی است. کیفیت بازی ها در مرحله حذفی بالاتر خواهد رفت.

بایرن مونیخ در بازی روز جمعه مقابل ماینتس برای اولین بار در این فصل از سیستم 1-3-2-4 استفاده کرد. آنچلوتی درباره سیستم بازی تیمش در بازی های آینده گفت:

تیم ما کیفیت بالایی دارد و می تواند با سیستم های مختلف بازی کند. سیستم بازی ما همیشه به حریفی که با آن ها بازی می کنیم بستگی دارد. 1-3-2-4 در کارهای هجومی عمق بیشتری در اختیار تیم قرار می دهد و در 3-3-4 ما مالکیت بیشتری بر بازی داریم. ما کیفیت لازم برای انطباق با سیستم مورد نظر با توجه به بازی را داریم.

آنچلوتی در پایان درباره ادامه استفاده از سیستم چرخشی در استفاده از بازیکنان گفت:

در بازی مقابل اتلتیکو مادرید می خواهیم با سرعت و ریتم بالایی بازی کنیم و به همین دلیل قصد دارم از بازیکنان سرحال تر و آماده تر استفاده کنم و تصمیم دارم نسبت به بازی گذشته چند تغییر در ترکیب تیم ایجاد کنم. لام فردا بازی خواهد کرد اما بواتنگ به دلیل مصدومیت شانه به این بازی نخواهد رسید. ویدال آماده بازی شده است اما هنوز نمی دانم که فردا در ترکیب اصلی خواهد بود یا نه. تیاگو بازیکن بسیار مهمی برای تیم است. تعداد کمی بازیکن در سطح جهان کیفیت او را دارند.

7899