رقیب گوچی در لیست فروش زمستانی 

رقیب گوچی در لیست فروش زمستانی 

به گزارش "ورزش سه"، هنک ورمان، مهاجم هلندی تیم هیرنفین در فصل پیش رو هر گاه به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده خوب بازی کرده و گل هم زده اما سرمربی در نهایت گوچی را به وی ترجیح داده است. 

او دست کم شش، هفت بار در مصاحبه با رسانه های هلند حضور خود در ترکیب تیم را ارجح تر از حضور گوچی دانسته و حتی به این نکته اشاره کرده که رضا در ترکیب چارلتون بازیکن ذخیره بوده است. 

البته اعتراض های ورمان نرم و محترمانه بوده و سرمربی هیرنفین هم به صراحت در پاسخ به اعتراضات ورمن گفت  که گذشت از کنار گوچی که مهاجم باتجربه ای است آسان نیست.

یورگن استرپل، سرمربی هیرنفین در نهایت برای خلاص شدن از انتقادات ورمان و برای اینکه او از این پس با احساس راحت تری در تیم مورد دلخواه بازی کند نام وی را در لیست فروش تعطیلات زمستانی قرار داده است. 

هیرنفین در حال حاضر 5 مهاجم دارد. قوچان نژاد، زنلی، ورمان، لارسون و آمستفورد. ظاهرا علاوه بر ورمان، زنلی هم هیرنفین را ترک خواهد کرد. البته یک مهاجم 21 ساله رومانیایی که در تیم دینامو بخارست بازی می کند، در لیست خرید این تیم هلندی قرار گرفته است. 

لازم به توضیح است که در آخرین بازی هیرنفین که با پیروزی 3-1 در برابر تیم ته جدولی ایگلز همراه بود، گوچی دو گل برای تیمش به ثمر رساند.