ایران – مراکش؛ 17 دی ماه در العین 

ایران – مراکش؛ 17 دی ماه در العین 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن رویارویی با ساحل عاج نایب قهرمان دوره قبل جام ملت های آفریقا در اولین بازی تدارکاتی در اردوی ماه آینده تیم ملی حالا رسانه های مراکشی از قطعی شدن رویارویی تیم ملی این کشور با ایران خبر می دهند.

بنا به نوشته رسانه های این کشور ملی پوشان مراکش که خود را برای بازی های جام ملت های آفریقا آماده می کنند در اردویی که هم زمان با سایر کشورهای آفریقایی در حاشیه خلیج فارس برپا خواهند کرد روز 17 دی ماه در ورزشگاه العین در ابوظبی به مصاف شاگردان کی روش می روند تا محکی جدی در آستانه جام ملت های آفرقا پیش رو داشته باشند.

هدایت مراکش در حال حاضر بر عهده یک مربی فرانسوی است که پیش از این گفته می شد چندان رغبتی برای مصاف با ایران نشان نمی دهد اما گویا بعد از منتفی شدن رویارویی با تونس زیر بار جدال با بهترین تیم قاره آسیا رفته است. مراکش که در حال حاضر با دراختیار داشتن ستاره های سرشناس یکی از مدعیان قهرمانی آفریقا قلمداد می شود با نفراتی همچون مهدی بن عطیه (یوونتوس) نبیل دیرار(موناکو) اشرف لازار(نیوکاسل)کریم الاحمدی(فاینورد) یونس بلهاندا(نیس) نورالدین آمرابات (واتفورد) و ... مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد.

مراکش در جام ملت های آفریقا که از اواسط ژانویه در گابن آغاز خواهد شد در گروه C باتیم های ساحل عاج، کنگو و توگو هم گروه است از همین رو رویارویی این تیم با ایران آن هم در شرایطی که کی روش و شاگردانش چند روز قبل تر از این مصاف مقابل ساحل عاج به میدان رفته اند می تواند جذابیت های خاصی داشته باشد.