پوگبا: یوونتوس مهم ترین تیم زندگی من است

پوگبا: یوونتوس مهم ترین تیم زندگی من است

وبسایت رسمی برنامه نود - هاقبک توانمند و فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد که با مبلغ هنگفت 120 میلیون یورو به این تیم پیوسته، از تیم سابق خود یوونتوس تمجید کرد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، پوگبا ضمن تاکید بر این مضوع که منچستر یونایتد را همواره خانه خود می دانسته و مطمئن بوده که روزی به این تیم بر خواهد گشت اذعان داشت:

یوونتوس همواره در قلب من جای خواهد داشت. این تیم تا کنون مهم ترین بخش زندگی حرفه ای و فوتبالی من را تشکیل می دهد. دوست ندارم از صحبت هایم برداشت اشتباهی صورت گیرد. همیشه قدردان زحمات آن ها و اعتماد به نفس، عشق و فرصتی که در اختیارم گذاشتند خواهم بود. آن ها تاثیر بسیار زیادی بر آنچه که من هم اکنون هستم داشتند. نمی توانم این موضوع را کتمان و فراموش کنم. همیشه مدیون یوونتوس خواهم بود.

وی افزود:

هواداران، شهر و تیم یووه کاری کردند که احساس کنم در خانه ام هستم. آن ها با حمایت هایشان به من روحیه دادند. منچستر شهری است که در آن زندگی کرده ام، دوران کودکی ام را اینجا گذرانده ام. یونایتد باشگاهی است که در کنار یوونتوس همیشه در قلب من خواهد بود. تمام تلاشم را می کنم که در اینجا موفق باشم و به تیمم کمک کنم. دوست دارم باشگاه و هواداران به من افتخار کنند. به من و رویایی هایی که در سر دارم. 

پوگبا به همراه منچستر یونایتد در این فصل عملکرد راضی کننده ای نداشته و با تساوی امشب مقابل اورتون، با 13 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در مکان ششم ایستاده است.

1313