استروتمن: قدرت ذهنی ما تفاوت را در دربی رقم زد

استروتمن: قدرت ذهنی ما تفاوت را در دربی رقم زد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره هلندی آ اس رم اعتقاد دارد قدرت ذهنی بازیکنان این تیم تفاوت را در دربی دلاکاپیتاله رقم زد.

به گزارش وبسایت نود، کوین استروتمن پس از گلزنی در جریان پیروزی 0-2 رم مقابل لاتزیو ضمن تمجید از قدرت ذهنی همبازیانش این پیروزی را به هواداران رم تقدیم کرد.

استروتمن پس از این بازی که به دلیل تحریم عده ای از هواداران دو تیم به دلیل اعتراض به تصمیم مسئولان برای جدا سازی هواداران افراطی در ورزشگاه نیمه خالی المپیک رم برگزار شد به Mediaset Premium گفت:

دربی همیشه بازی خاصی است و پیروزی مهمی کسب کردیم. ما واقعا به دنبال کسب پیروزی در این بازی بودیم. مایه تاسف است که بخشی از ورزشگاه خالی بود اما شاید هواداران بعد این بازی دست از تحریم بردارند.

ما هفته آینده با میلان بازی داریم اما لاتزیو و ناپولی هم در بین مدعیان هستند پس نباید آن ها فراموش کنیم. ما از نظر ذهنی پیشرفت کردیم و به همین دلیل توانستیم در این بازی با وجود اینکه خیلی خوب نبودیم پیروز شویم.

بیشتر از هر چیری برای هوادارانی که امروز در ورزشگاه نبودند اما به تمرین تیم آمدند خوشحال هستم. امیدوارم بازی بعد به ورزشگاه بیایند.

2031