چمنیان: با کی روش تعامل داریم/ صعود به دور دوم جام جهانی بعید نیست

چمنیان: با کی روش تعامل داریم/ صعود به دور دوم جام جهانی بعید نیست

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: کی روش می خواهد به ما کمک کند و ما هم می خواهیم از تجربیات او استفاده کنیم.

به گزارش کاپ، عباس چمنیان بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود. در این جلسه آقای تاج،‌ساکت، معینی و محصص به خوبی به دیدگاه های ما گوش دادند. ما بیشتر درباره جزییات حرف زدیم. خوشبختانه نظرات به یکدیگر نزدیک بود.

وی افزود: ما اردوی خود را 26 آذرماه در تهران آغاز  می کنیم. درنیمه اول دیماه نیز به تورنمنت روسیه می رویم و بازیهای دوستانه ای داریم. مطمئن باشید که توانایی و پتانسیل تیم ما زیاد است و دور از دسترس نیست که به دور دوم جام جهانی برویم. برنامه های خوبی داریم تا اینکه مسابقات را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در خصوص اینکه بازیکنان تیم نوجوانان به برخی از تیمهای لیگ برتری پیوستند، تصریح کرد: اگر این فرصت ها باشد،‌ باعث می شود که بازیکنان تجربیات خوبی کسب کنند و در آینده به ما کمک کنند. بازی کردن در لیگ برتر فرصت بسیار خوبی است که آنها پلکان ترقی را طی کنند.

چمنیان درباره تعاملش با کی روش گفت: ما با کی روش تعامل داریم و او حمایت خوبی از تیم نوجوانان داشته است. ما قبلا 2 جلسه ای با کی روش داشتیم و او تقریبا برنامه های ما را تایید کرده است. کی روش می خواهد به ما کمک کند و ما هم می خواهیم از تجربیات او استفاده کنیم.