پیانیچ: یوونتوس هنوز 100 درصد آماده نیست

پیانیچ: یوونتوس هنوز 100 درصد آماده نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - پیانیچ درباره پیروزی تیمش مقابل آتالانتا صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، یوونتوس در هفته پانزدهم سری آ، تیم شگفتی ساز آتالانتا را شکست داد تا این تیم بعد از ده هفته شکست ناپذیری، بالاخره رنگ باخت را ببیند، پیانیچ که در این مسابقه دو پاس گل ارسال کرد در پایان بازی گفت:

هفته گذشته شکست بدی را مقابل جنوا متحمل شدیم که نباید اتفاق می افتاد. اما این هفته توانستیم جبران باخت هفته قبل را بکنیم و با یک بازی خوب، پیروز میدان شویم. در بازی با آتالانتا، از همان ابتدا قوی ظاهر شدیم، درست برعکس بازی هفته قبل مقابل جنوا.

آسان نیست که بعد از آن شکست، بلند شوید و واکنش درست را نشان دهید، اما ما از آن باخت تجربه کسب کردیم و مطمئن شدیم که دیگر تکرار نخواهد شد. یوونتوس هنوز به 100% توان خود نرسیده است، چه از نظر فردی و چه تیمی. من تازه در تابستان به تیم ملحق شده ام و هنوز جا برای هماهنگی و وفق شدن بیشتر هم وجود دارد، البته انتظار داشتم کمی زودتر اخت شوم. از هم تیمی هایم متشکرم که به من کمک می کنند تا بیشتر و بیشتر خودم را با شرایط تیم وفق دهم. من همچنان به تلاشم ادامه می دهم و فکر می کنم اکنون دیگر مسئله ی زمان مطرح است. از حضور در یوونتوس خوشحالم و هر روز چیزهایی را از بازیکنان بزرگ این تیم فرا می گیرم.

2021