اخباری، دور از روزهایی که گجت بود

اخباری، دور از روزهایی که گجت بود

به گزارش "ورزش‌سه"،  یکی از مهره‌هایی که امیر قلعه‌نویی برای لیگ برتر شانزدهم روی او حساب باز کرده بود، محمدرضا اخباری است. دروازه بان جوانی که سال گذشته از سایپا به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی رفت و توانست با عملکرد خوبش خیلی ها را شگفت زده کند. اخباری با درخشش در بازی های تراکتورسازی و واکنش هایی که به واسطه دست و پاهای بلندش داشت، در فوتبال ایران به گجت معروف شد. حضور در تیم ملی او را وارد فاز جدیدی از زندگی کرد و همه این عوامل باعث شد تا یکی از مردان مورد اعتماد قلعه نویی در لیگ شانزدهم باشد؛ تا جایی که او دروازه بان مطرح دیگری را در این فصل به خدمت نگرفت.

امسال اما این دروازه بان نتوانسته مانند سال گذشته تاثیرگذاری اش را نشان دهد. اخباری اگرچه جزو 6 دروازه بانی است که در لیگ برتر به صورت کامل بازی کرده و 7 کلین شیت در 12 بازی لیگ برتر از خود برجای گذاشته اما نمایش چندان خیره کننده ای نیز نداشته است. او در بازی های گذشته 7 گل دریافت کرده است. اگرچه از نظر آماری اخباری یکی از بهترین دروازه بان های ایران محسوب می‌شود ولی در جریان مسابقات به غیر از دو، سه واکنش نتوانسته در نتایج تیمش تاثیرگذار باشد.

شاید بازی با استقلال فرصت مناسبی برای دروازه بان دوم تیم ملی باشد تا بار دیگر توانایی هایش را نشان دهد. او در این مسابقه پخش مستقیم می‌تواند ثابت کند چرا یکی از دروازه بان های مورد اعتماد کارلوس کی روش است.