جیووانی سیمئونه: پدرم سرمربی اینتر خواهد شد

جیووانی سیمئونه: پدرم سرمربی اینتر خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - فرزند مربی موفق اتلتیکو مادرید از پیوستن پدرش به اینتر ایتالیا در آینده ای نامشخص  خبر داد.

به گزارش وب سایت نود، جیووانی سیمئونه فرزند دیگو سیمئونه می گوید علیرغم اینکه پدرش از کار در تیم اتلتیکو مادرید بسیار راضی است، اما در آینده پدرش قطعاً اینتر خواهد شد.

سرمربی تیم اتلتیکو مادرید به احتمال فراوان هدایت تیم فوتبال اینتر ایتالیا را بر عهده خواهد گرفت. این مربی 46 ساله آرژانتینی قبلاً چندین بار به این مسئله اشاره کرده بود که شانس بازگشت به باشگاهی که با آن فاتح جام یوفا شده، را به خاطر حضور در اتلتیکو مادرید رد کرده است. وی در آوریل گذشته هم مذاکره با همبازی سابق خود خاویر زانتی را تأیید کرد. خاویر زانتی در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی باشگاه اینتر فعالیت می کند. پس از آنکه اتلتیکو مادرید برای دومین بار طی سه سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا مغلوب تیم همشهری یعنی رئال مادرید شدند، دیگو سیمئونه به فکر جدایی از این تیم افتاد. پس از شکست در فینال سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا، دیگو سیمئونه از مسئولان باشگاه خواست تا مدت قرارداد او را دو سال کاهش دهند. پس از این درخواست سیمئونه بود که شایعاتی پیرامون جدایی این مربی آرژانتینی از جمع تیم مادریدی در پایان فصل قوت گرفت.

اکنون جیووانی فرزند دیگو سیمئونه که در تیم جنوا در سری آ بازی می کند، پیش بینی کرد پدرش که سابقه بازی در تیم ملی کشورش  را هم دارد، بار دیگر به سری آ و تیم اینتر باز خواهد گشت. وی در این باره به Onda Cero گفت:

پدرم یک روز به عنوان مربی به اینتر بازخواهد گشت. امیدوارم که چنین اتفاقی بیفتد. او از کار در اتلتیکو بسیار راضی و خوشحال است، اما مطمئن هستم که او یک روز سرمربی اینتر خواهد شد.

2081