کاستا: از گل نزدن بازیکنان منچستر سیتی لذت می بردم

کاستا: از گل نزدن بازیکنان منچستر سیتی لذت می بردم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی انگلیس پس از پیروزی فوق العاده در برابر منچستر سیتی، شادی زاید الوصف خود و همبازیانش را ناشی از این می داند که بازیکنان حریف فرصت های بیشماری را در این بازی هدر دادند.

به گزارش وب سایت نود، دیگو کاستا تیم فوتبال چلسی روز یکشنبه در یک بازی خارج از خانه نقش بسزایی در پیروزی تیمش ایفاء کرد تا آبی پوشان لندن به لطف موقعیت های بسیار زیادی که شاگردان پپ گواردیولا از دست دادند، با به زدن سه گل به میزبان جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنند.

در این بازی گری کیهیل مدافع چلسی به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا منچستر سیتی از صدرنشین لیگ برتر پیش بیفتد. در میان فرصت سوزی های بازیکنان منچستر سیتی، موقعیتی که کوین دی بروین از دست داد، هیچگاه فراموش نخواهد شد. دی بروین در حالی این موقعیت فوق العاده را به طرزی باور نکردنی از دست داد که به نظر می رسید گل کردن این توپ ساده تر از هدر دادن آن باشد. در ادامه دیگو کاستا گل تساوی بازی را به ثمر رساند، و در ادامه هم یک پاس گل بسیار خوب به ویلیان داد تا او تیمش را از منچستر سیتی میزبان پیش بیندازد. ادن هازارد هم در این بازی فوق العاده تأثیرگذار عمل کرد و گل سوم تیمش را زد. منچستر سیتی این بازی را با بازیکن به پایان برد. فرناندینیو و سرخیو آگوئر بازیکنان اخراجی منچستر سیتی در این رقابت بودند. پس از پایان بازی، دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی چلسی در گفتگو با اسکای اسپورت شرایط این بازی و عملکرد تیمش را اینگونه ارزیابی کرد:

تیم ما از نظر تاکتیکی بسیار خوب عمل کرد، و همه بازیکنان به خوبی وظایف خود را می دانستند. آنها فرصت زدن گل دوم را هم داشتند اما تیم ما بسیار خوش شانس بود که بازیکن حریف آن را از دست داد. پس از آنکه گل تساوی را زدیم، اعتماد به نفس بیشتری به دست آوردیم و توانستیم دو بار دیگر دروازه حریف را باز کنیم. این بازی بسیار عالی و خوب بود.

2081