اینزاگی: پیروزی در دربی به تلاش و زحمت بیشتری نیاز دارد

اینزاگی: پیروزی در دربی به تلاش و زحمت بیشتری نیاز دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی جوان تیم فوتبال لاتزیو در فاصله یک روز به دربی پایتخت نشینان، مصاف بین دو رقیب دیرینه را رقابتی بسیار نزدیک توصیف کرد.

به گزارش وب سایت نود، سیمونه اینزاگی سرمربی این فصل لاتزیو یکشنبه شب بازی حساسی مقابل تیم همشهری یعنی آ اس رم پیش رو خواهد داشت. به گمان اینزاگی نتیجه پایانی این بازی می تواند نقش بسیار مهمی در جایگاه هر یک از دو تیم در پایان فصل خواهد داشت.

اینزاگی که در نشست خبری پیش از دربی دلا کاپیتاله حاضر شده بود، درباره بازی با رم و شرایط تیمش در رقابت های این فصل گفت:

سطح کیفی و فنی هر دو تیم با هم برابر است. مسیری که تیم ما طی کرده بسیار خوب بود، هرچند به نظر من چند امتیاز را خیلی ساده از دست دادیم. مثلاً در بازی با تیم های بلونیا و تورینو کاملاً شایسته پیروزی بودیم، اما بازی با پالرمو هم می توانست با نتیجه تساوی به پایان برسد که به یک پیروزی خارج از خانه دست یافتیم. فکر می کنم جایگاه لاتزیو در جدول پس از گذشت 14 هفته از رقابتها می تواند نشانه خوبی برای تأیید عملکرد تیم ما باشد. جو حاکم بین بازیکنان تیم بسیار خوب است. همه از مسیر بسیار مثبت و موفقی که تا اینجا پشت سر گذاشته ایم، به خوبی آگاه هستند.

اینزاگی اهمیت پیروزی در دربی رم را از آن جهت می داند که می تواند روند نتیجه گیری تیم در طول فصل تأثیرگذار باشد. وی در ادامه توضیح داد:

دربی دلا کاپیتاله می تواند بر روند نتیجه گیری دو تیم در طول فصل تأثیرگذار باشد. هر یک از دو تیم اگر در این بازی پیروز شوند، در بهترین شرایط روحی و روانی پای به دیدارهای بعدی می گذارند. بازیکنان ما در این بازی تمام تلاش خود را خواهند کرد تا نتیجه خوبی کسب کنند. پیروزی در دربی اندکی دشوارتر از سایر بازی هاست. همه بازیکنان باید عملکرد خوبی داشته باشند تا پیروز شویم. قبلاً همین صحبت ها را به بازیکنانم گفته ام.

2081