اسپالتی: برای شکست لاتزیو لازم نیست مثل رئال مادرید بازی کنیم

اسپالتی: برای شکست لاتزیو لازم نیست مثل رئال مادرید بازی کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال آ اس رم در فاصله یک روز به حساس ترین بازی هفته پانزدهم بین تیم های رم و لاتزیو به بازیکنانش اطمینان داد که پیروزی بر رقیب همشهری کار چندان دشواری نیست.

به گزارش وب سایت نود، آخرین بازی هفته پانزدهم رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا یکشنبه بین تیم های رم و لاتزیو برگزار خواهد شد. این بازی نخستین دربی دلا کاپیتاله در فصل جاری خواهد بود و دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که توتی و یارانش تا پایان هفته گذشته در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند اما لاتزیو با یک امتیاز کمتر رم در جایگاه چهارم جای دارد.

لوسیانو اسپالتی سرمربی تیم فوتبال رم با اطمینان کامل خطاب به بازیکنانش می گوید برای شکست دادن تیم حریف لازم نیست در سطح تیم های باکیفیتی مثل رئال مادرید بازی کنند. اسپالتی می خواهد در این دیدار با احتیاط لازم وارد میدان شود، اما کاملاً معتقد است که بازیکنانش می توانند در دربی دلا کاپیتاله رقیب همشهری خود را مغلوب کنند. سرمربی تیم قرمزپوشان پایتخت در نشست خبری پیش از بازی گفت:

این دیدار مسابقه ویژه و خاصی است اما پیروزی در این بازی هم مثل سایر مسابقات است. این بازی دربی مهمی است که در وضعیت جدول رده بندی و هم شدت رقابت بین دو باشگاه تأثیرگذار خواهد بود. دربی پایتخت ایتالیا در بالاترین سطح برگزار خواهد شد. بازیکنانم از کیفیت لازم برای پیروز شدن در این بازی برخوردار هستند. این دیدار مثل مسابقه با رئال مادرید دشوار نخواهد بود. تنها باید اندکی بر تلاش، مهارت، کیفیت و هوش خود اضافه کنند تا به سادگی این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند.

اسپالتی درباره شرایط رقیب فیروزه ای پوش هم گفت:

البته این بازی دشواری های خاص خود را هم خواهد داشت زیرا لاتزیو فوتبال بسیار خوبی بازی می کند، اما تیم ما ابزار لازم برای پیروز شدن در این بازی را دارد.

2081