پیش بازی اورتون - منچستر یونایتد؛ شیاطین سرخ به دنبال بهبود رکورد ضعیف خود در لیگ برتر

پیش بازی اورتون - منچستر یونایتد؛ شیاطین سرخ به دنبال بهبود رکورد ضعیف خود در لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد و اورتون یکشنبه در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، اورتون و منچستر یونایتد در یکی از حساسترین بازی های هفته ی چهاردهم لیگ برتر انگلیس، روز یکشنبه در گودیسون پارک به مصاف هم خواهند رفت. منچستر یونایتد و اورتون در حالی پای به این مسابقه می گذارند که در لیگ برتر شرایط خوبی را در هفته های اخیر تجربه نکرده اند. تیم مورینیو در هفت هفته گذشته لیگ برتر، فقط یک برد را به دست آورده است، آن ها در 4 بازی خانگی پیاپی در لیگ برتر، به تساوی رسیدند و همین مساوی ها باعث شد شیاطین سرخ از صدر جدول فاصله بگیرند. البته دو برد پر گل در جام اتحادیه و لیگ اروپا، شرایط این تیم را در بازی های حذفی امیدوارکننده نگاه داشته است.

در آن سمت میدان، اورتون در شش بازی گذشته اش در لیگ برتر، سه باخت را تجربه کرده است، تیم کومان فقط در شش هفته اخیر توانسته وستهم را در لیگ برتر شکست دهد. هفته سیزدهم نیز، کومان در جدال با تیم سابقش ساوتمپتون شکست خورد.

دو تیم فصل گذشته سه بار به مصاف هم رفتند که هر سه بازی با پیروزی یونایتد پایان یافت. شیاطین سرخ در بازی رفت در گودیسون پارک، 3-0 پیروز شدند. بازی برگشت با یک گل به پایان رسید و در نهایت در نیمه نهایی جام حذفی هم این یونایتد بود که تافی ها را مغلوب ساخت و راهی فینال شد. این دو تیم در پیش فصل نیز، در چارچوب بازی بزرگداشت رونی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی 0-0 پایان یافت. آخرین برد اورتون مقابل یونایتد به پیروزی 3-0 این تیم در 26 آپریل 2015 بر می گردد.

وین رونی به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار مقابل وستهم، بازی مقابل تیم سابقش را از دست داد، اما پوگبا و فلینی با پایان یافتن محرومیت شان، به ترکیب تیم بازگشته اند. لوک شاو احتمالاً غایب است و کریس اسمالینگ و اریک بایی نیز همچنان آماده بازی نیستند.

در آن سمت، کومان مشکل خاصی بابت مصدومیت یا محرومیت بازیکنانش ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات بازی

منچستر یونایتد در 5 مسابقه اخیرش مقابل اورتون در تمامی بازی های رسمی، 4 بازی را با برد پشت سر گذاشته است.

منچستر یونایتد در تاریخ لیگ برتر، 15 بار در گودیسون پارک پیروز شده است، شیاطین سرخ در هیچ ورزشگاهی از تیم های رقیب شان در لیگ برتر، به این تعداد برد دست نیافته اند.

تافی ها در 4 مسابقه اخیرشان مقابل یونایتد در لیگ برتر در گودیسون پارک، سه بار پیروز شده اند. تنها برد یونایتد به فصل قبل بر می گردد، پیش از آن، این تیم سه بار پیاپی در لیگ برتر در این ورزشگاه شکست خورده بود.

لوکاکو به عنوان بازیکن اورتون، شش بار مقابل یونایتد در لیگ برتر قرار گرفته است ولی هیچ گاه موفق به گلزنی نشده است.

هیچ زوجی در این فصل به اندازه ی پوگبا و زلاتان برای یکدیگر موقعیت نساخته اند. (16 موقعیت)

اورتون در نه مسابقه اخیرش در تمامی تورنمنت ها، فقط یک برد را به دست آورده است.

یونایتد در 5 مسابقه از 7 بازی اخیرش در لیگ برتر، هم در پایان نیمه اول و هم در پایان بازی، با تساوی زمین را ترک کرده است.

تافی ها در نه مسابقه اخیر خانگی شان در لیگ برتر، شکستی را نپذیرفته اند.

2021