وستهام 1-5 آرسنال؛ آتش بازی توپخانه توپچی ها

وستهام 1-5 آرسنال؛ آتش بازی توپخانه توپچی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم آرسنال و وستهام در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که توپچی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار موقتا به رده دوم لیگ برتر انگلیس صعود می‌کردند.

توپچی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و موقعیت‌های نسبتا خوبی هم داشتند، پس از گذشت حدود 15 دقیقه از این دیدار بازی تا حدی متعادل دنبال شد و تیم صاحب‌خانه نیز موفق شد موقعیت‌های نصفه و نیمه ای روی دروازه حریف خود ایجاد کند.

دقیقه 17: آرسنال روی ضربه کرنر موقعیت مناسبی داشت تا از حریف خود پیش بی‌افتد اما ضربه سر موستافی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: پاس زیبای پایت برای لانزینی این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد اما این موقعیت برای وستهام از دست رفت و تنها یک کرنر از این حمله به دست آمد.

دقیقه 24: اشتباه مرگباری که اوگبونا انجام داد، سانچز را در موقعیتی دو به تک قرار داد و پاس این بازیکن شیلیایی برای اوزیل باعث شد تا دروازه خالی مقابل اوزیل قرار بگیرد و این بازیکن نتیجه این دیدار را 1-0 کند.

در ادامه این دیدار آرسنال باز هم به حملات خود ادامه داد و موقعیت‌های خوبی نیز به دست آورد که توسط سانچز از دست رفت، از سوی مقابل وستهام نیز موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای نیز ایجاد کرد که نتوانست از آن‌ها استفاده کند و در نهایت نیمه نخست این دیدار با حساب 1-0 به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری آرسنال آغاز شد، والکات موقعیت خوبی داشت تا با ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما با بی دقتی او بازی همچنان با برتری یک گله آرسنال ادامه پیدا کرد. همچنین پاس پایت بار دیگر لانزینی را در موقعیتی مناسب قرار داد که وستهام هم از این موقعیت نتوانست استفاده کند.

دقیقه 60: الکسیس سانچز با سماجتی که به خرج داد پشت محوطه حریف موقعیت شوتزنی خوبی به دست آورد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64: روی همکاری زیبای سانچز و اوزیل آرسنال موقعیت مناسبی به دست آورد، پاس سانچز در شرایطی ایده‌آل به والکات رسید اما این بازیکن موفق نشد گل دوم آرسنال را به ثمر برساند.

دقیقه 69: پاس کات بک ناچو برای رمزی این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد، ضربه این بازیکن توسط راندولف مهار شد و توپ برگشتی نیز توسط اوزیل به سمت دروازه وستهام شلیک شد اما باز هم راندولف مانع گل شدن این توپ شد.

دقیقه 72: الکسیس سانچز با حرکتی انفرادی و زیبا به دفاع وستهام زد و از زاویه‌ای تقریبا بسته موفق شد گل دوم آرسنال را به ثمر برساند.

دقیقه 81: روی یک رفت و برگشت پشت محوطه جریمه وستهام الکسیس سانچز صاحب موقعیت شد و او از این فرصت استفاده کرد و با ضربه ای زیبا گل سوم این دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه 83: ضربه آزاد زیبای پایت به تیر دروازه آرسنال برخورد کرد و اندی کارول توپ رگشتی را به راحتی تبدیل به گل کرد تا این دیدار با حساب 3-1 دنبال شود.

دقیقه 84: پاس اوزیل پشت محوطه جریمه به چمبرلین رسید و این بازیکن با شلیکی زیبا گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند.

دقیقه 86: پاس چمبرلین در موقعیتی مشکوک به آفساید، الکسیس سانچز را با دروازه بان حریف تک به تک کرد و این بازیکن با چیپی نرم گل پنجم را به ثمر رساند.

نیمه دوم این دیدار با برتری قاطعانه توپچی‌ها همراه بود، این تیم موقعیت‌های زیادی در نیمه دوم به دست آورد و موفق شد جشنواره ای از گل در این دیدار به راه اندازد.

1899