راجر مارتینز در راه اینتر؛ شاید شش ماه دیگر

راجر مارتینز در راه اینتر؛ شاید شش ماه دیگر

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن جوان کلمبیایی با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی از حضور خود در تیم اینتر ایتالیا در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش وب سایت نود، راجر مارتینز مهاجم جوان تیم ملی کلمبیا پیشتر عضو تیم راسینگ کلاب آولاندا بود که با قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو به تیم جیانگسو سانینگ در سوپر لیگ چین پیوست.

مالک باشگاه جیانگسو سانینگ در سوپر لیگ چین همان گروه اقتصادی و تجاری است که در ابتدای سال جاری میلادی با خرید سهام اینتر ایتالیا، مالکیت این تیم را هم بر عهده گرفته است. بنابراین، در صورت رعایت مقررات بازی جوانمردانه مالی این دو باشگاه می توانند بازیکنان خود را به صورت قرضی یا حتی رایگان جابجا کنند. مارتینز عکسی از خود در کنار معاون باشگاه اینتر یعنی خاویر زانتی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:

روزهای خوب در راه است.

به احتمال بسیار زیاد این بازیکن در ژانویه به اینتر ملحق خواهد شد اما از آنجائیکه این بازیکن غیراروپایی است، ابتدا باید به صورت قرضی و شش ماهه در یکی از دیگر تیم های سری آ بازی کند و سپس به طور رسمی بازیکن اینتر شناخته خواهد شد. همین حضور شش ماه قرضی باعث تجربه اندوزی و سازگاری با شرایط بازی در سری آ خواهد شد.

2081