ممفیس در راه ایتالیا؛ آ اس رم به دنبال جذب مهاجم منچستر یونایتد

ممفیس در راه ایتالیا؛ آ اس رم به دنبال جذب مهاجم منچستر یونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - با دوری سه هفته ای محمد صلاح، مسئولان باشگاه آ اس رم به دنبال یافتن جایگزین مناسبی برای مهاجم خود هستند.

به گزارش وب سایت نود، باشگاه آ اس رم خبر مصدومیت مهاجم مصری خود را تأیید کرد و به این ترتیب سال 2016 برای این بازیکن تمام شد. وی در جریان تمرینات باشگاه از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد. با توجه به دوری حدود یک ماهه محمد صلاح به علت مصدومیت، و به دنبال آن حضور در جام ملت های آفریقا که در ژانویه و اوایل فوریه برگزار خواهد شد، مسئولان باشگاه آ اس رم تصمیم گرفتند تا مهاجم دیگری را جذب کنند.

به گزارش گاتزا دلا اسپورت، گزینه اصلی باشگاه رم ممفیس دپای مهاجم هلندی منچستر یونایتد است. مسئولان رم ترجیح می دهند تا این بازیکن را با قراردادی قرضی با بند حق خرید 25 میلیون یورویی به خدمت بگیرند.

همچنین رای اسپورت گزارش کرد مسئولان رم در نظر دارند تا در صورت عدم موفقیت در جذب ممفیس دپای، باب مذاکره با جیاچرینی را بازیکنان آغاز کنند. بازیکن ملی پوش ایتالیایی در همین تابستان به ناپولی پیوست اما اغلب نیمکت نشین بوده و کمتر از وی در ترکیب تیم استفاده می شود. گفته می شود ارزش این بازیکن بسیار کمتر از ممفیس دپای است.

2081