منچستر سیتی 1 - 3 چلسی؛ گواردیولا هم حریف کونته نشد

منچستر سیتی 1 - 3 چلسی؛ گواردیولا هم حریف کونته نشد

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی در یک بازی تماشایی موفق شد بازی باخته مقابل تیم گواردیولا را روی سه ضد حمله برق آسا به برد تبدیل کند تا هشتمین پیروزی پیاپی خود در لیگ را جشن بگیرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچستر سیتی و چلسی از هفته پانزدهم لیگ برتر در ساعت 16 در ورزشگاه اتحاد به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 25: سیتی با ضربه سر فرناندینیو روی ضربه آزاد ارسالی دی بروین به گل رسید اما داور به درستی این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه 30: آگوئرو روی یک ضد حمله سریع توانست از بین آزپیلیکوئتا و لوئیز عبور کند اما با تنه مدافع برزیلی تعادلش را از دست داد و نتوانست با دروازه چلسی تک به تک شود. بازیکنان سیتی و گواردیولا اعتقاد به خطا و کارت قرمز برای لوئیز داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 34: سیلوا با یک پاس تماشایی پشت مدافعان توانست سانه را در محوطه جریمه صاحب توپ کند. این بازیکن توپ را به آگوئرو رساند اما آزپیلیکوئتا در آخرین لحظه خودش را مقابل ضربه این بازیکن قرار داد تا دروازه تیمش بسته بماند.

دقیقه 45: حملات سیتی سرانجام نتیجه داد و این تیم روی سانتر ناواس و ضربه گری کیهیل که وارد دروازه خودی شد توانست به گل دست یابد.

دقیقه 56: سیتی می توانست روی یک ضد حمله اختلاف را به دو گل برساند اما دی بروین که روی سانتر ناواس در دهانه دروازه صاحب توپ شده بود نتوانست از این موقعیت عالی استفاده کند و توپ را به تیر دروازه کوبید.

دقیقه 60: چلسی توسط کاستا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. اوتامندی نتوانست ارسال بلند فابرگاس از میانه زمین را به خوبی دور کند و کاستا با یک ضربه دقیق موفق شد دروازه براوو را باز کند.

دقیقه 70: حمله سیتی به نتیجه نرسید و چلسی روی یک ضد حمله سریع موفق شد توسط ویلیان که روی پاس کاستا در فضای خالی صاحب توپ شد به گل برسد.

دقیقه 90: چلسی روی یک ضد حمله سریع دیگر توانست توسط ادن هازارد به گل سوم خودش برسد تا شاگردان کونته به یک پیروزی ارزشمند و شیرین در خانه رقیب خود دست یابند.

دقیقه 96: بازیکنان سیتی که از این نتیجه به شدت ناراحت بودند در ثانیه های پایانی تمرکز خود را از دست دادند. آگوئرو یک تکل شدید دو پا روی پای لوئیز رفت که منجر شد بازی به جنجال کشیده شود. داور به آگوئرو کارت قرمز مستقیم داد اما این پایان کار نبود و فرناندینیو هم به دلیل هل دادن فابرگاس به سمت جایگاه تماشاگران با کارت قرمز مواجه شد تا روز بد تیم گواردیولا به کابوس تبدیل شود.

خلاصه این بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید.

2031