تمجید رومنیگه از نمایش بایرن مونیخ؛ تیم آنچلوتی خودی نشان داد

تمجید رومنیگه از نمایش بایرن مونیخ؛ تیم آنچلوتی خودی نشان داد

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ پس از چند بازی پر انتقاد و شکست برابر دورتموند و روستوف، شاگردان آنچلوتی در یک بازی برتر موفق به شکست ماینتس شدند تا مدیر این باشگاه به تمجید از عملکرد تیمش بپردازد.

به گزارش وب سایت نود، در آغاز هفته سیزدهم بوندس لیگا، شب گذشته (جمعه شب) بایرن مونیخ در حالی در زمین ماینتس به برتری 3 بر 1 دست یافت که ابتدا با کل زود هنگام حریف از این تیم عقب افتاد، اما در ادامه و با گل های لواندوفسکی و تک گل روبن یک پیروزی شیرین را به دست آورد.

به گزارش fourfourtwo، بایرن مونیخ از زمان روی کار آمدن کارلو آنچلوتی با سیستم 3-3-4 به میدان می رفت که این روش با وجود پیروزی های این تیم انتقادات فراوانی در پی داشت، اما شب گذشته این تیم با سیستم 1-3-2-4 به میدان رفت و علاوه بر کسب پیروزی بازی خوبی هم به نمایش گذاشت. این نمایش سبب شد تا پس از بازی کارل هاینتس رومنیگه به تمجید از تیم بپردازد.

رومنیگه پس از بازی به خبرنگاران گفت:

ما امروز کاملا بر این بازی مسلط بودیم، خصوصا در نیمه اول. کاملا شایسته این پیروزی بودیم. کارلو آنچلوتی و تیمش امروز خودی نشان دادند. اگر خوب بازی کنیم و عملکردمان در بازی امروز را اساس بازی مان قرار دهیم شانس خوبی برای قهرمانی در آلمان خواهیم داشت.

علی رغم چند بازی ضعیف از شاگردان آنچلوتی در بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا، کارل هاینتس رومنیگه همواره از مربی ایتالیایی حمایت کامل کرده و عنوان کرده است که جایگاه او متزلزل نیست.

1721