روبرتو کارلوس: رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

روبرتو کارلوس: رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

وبسایت رسمی برنامه نود - روبرتو کارلوس، ستاره اسبق فوتبال برزیل و جهان می گوید که بدون هیچ شکی رونالدو هنوز هم بهترین بازیکن جهان است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، کریستیانو رونالدو به همراه رئال مادرید فاتح اروپا شد و با تیم پرتغال نیز بر قله فوتبال ملی قاره سبز ایستاد. او به همراه کهکشانی ها بعد از ظهر امروز رو به روی بارسلونا صف آرایی خواهد کرد. کارلوس در خصوص این اعجوبه پرتغالی می گوید:

رونالدو بازیکنی خارق العاده است. او همچنان به زدن مهم ترین گل ها ادامه می دهد و هرگز افت نکرده است. رونالدو همچنان بهترین بازیکن دنیاست. او نه تنها به خاطر کسب تمام افتخارات، بلکه به خاطر کارهایی که انجام داده هم مستحق دریافت توپ طلای جهان است. برای کیفیتی که ارائه داده و کارهایی که در فوتبال اسپانیا و رئال مادرید انجام داده است.

وی افزود:

او یک قهرمان است. اراده او مثال زدنی است و هر کاری که بخواهد انجام می دهد. او به خوبی خودش را با شرایط تیم سازگار می کند و به سایر بازیکنان کمک می کند. او نه تنها از نظر من، بلکه از نظر هم بازیانش، بازیکنان و مربیانی که قبلا کنار او کار کرده اند و فوتبال دوستان کل دنیا، بهترین بازیکن است.

کارلوس همچنین در خصوص ال کلاسیکو گفت:

بازی در نیوکمپ بسیار دشوار است و رئال مادرید باید مثل فصل گذشته اعتماد به نفس کامل داشته باشد. شکست در این بازی مانند شکست در فینال جام جهانی است. سه امتیاز این بازی می تواند سکوی پرتاب رئال به سوی قهرمانی لالیگا باشد.

1313