تقویت چلسی با هدف قهرمانی در لیگ برتر؛ زوله جایگزین تری خواهد شد؟

تقویت چلسی با هدف قهرمانی در لیگ برتر؛ زوله جایگزین تری خواهد شد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - منابع نزدیک به باشگاه هوفنهایم آلمان اعلام کرده اند که باشگاه چلسی انگلیس بار دیگر برای جذب مدافع هوفنهایم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش وب سایت نود، و به نقل از ESPN FC، آنتونیو کونته قصد دارد تا یک مدافع وسط دیگر را به جمع بازیکنان خود اضافه کند تا در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس بتواند به عنوان مدعی اصلی مطرح بوده و از نظر بازیکن کمبودی نداشته باشد. گزینه اصلی و مورد علاقه کونته، نیکلاس زوله در عین حال، بنابر اعلام منابع آگاه و نزدیک به باشگاه هوفنهایم، بایرن مونیخ هم به طور جدی خواستار به خدمت گرفتن این مدافع 21 ساله است.

اخبار متعددی پیرامون گزینه های احتمالی برای پیوستن به چلسی مطرح می شوند که از آن جمله می توان به مایکل کین از برنلی، بن گیبسون از میدلزبورو و آنتونیو رودیگر از آ اس رم اشاره کرد، اما آنچه که در حال حاضر قطعی به نظر می رسد اینست که نیکلاس زوله گزینه اصلی کونته برای حضور در چلسی خواهد بود. آبی پوشان لندن در تابستان هم قصد خرید این بازیکن را داشتند، و حتی قرارداد بلند مدتی را به وی پیشنهاد دادند اما زوله اعلام کرد قصد جدایی از هوفنهایم را ندارد.

زوله مدافعی بسیار توانمند در بازی هوایی بوده و از این نظر در فصل جاری بسیار تأثیرگذار عمل کرده است؛ به علاوه، این مدافع جوان توانایی بازی در سیستم دفاع سه نفره را هم دارد که سیستم مورد علاقه کونته است که در این فصل در چلسی هم چنین سیستمی را پیاده کرده و موفق هم بوده است. مسئولان باشگاه چلسی قصد دارند تا طی چند فصل نقل و انتقالات آینده مدافعان جوانی را به خدمت بگیرند تا جایگزین مناسبی برای جان تری و برانیسلاو ایوانوویچ باشند. قرارداد این دو مدافع باسابقه و کهنه کار تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید.

2081