سیمئونه: کاراسکو با گریزمان و گامیرو رقابت می‌کند

سیمئونه: کاراسکو با گریزمان و گامیرو رقابت می‌کند

وبسایت رسمی برنامه نود - دیگو سیمئونه اعلام کرد یانیک کاراسکو در حال حاضر با آنتوان گریزمان و کوین گامیرو رقابت می‌کند تا همچنان در شرایط ایده‌آلش باقی بماند.

به گزارش وبسایت نود، سیمئونه اعلام کرد مهاجم بلژیکی اتلتیکو این توانایی را دارد تا برای حضور در ترکیب اصلی اتلتی با گامیرو و گریزمان رقابت کند، کاراسکو در فصل جاری با 10 گل زده برای اتلتی و تنها با 2 گل کمتر از گریزمان فرم فوق العاده‌ای داشته است. در حالیکه از کاراسکو بیشتر در پست وینگ چپ استفاده می‌شد اما عملکرد او باعث شد تا سیمئونه در دیدار جام حذفی اسپانیا، از کاراسکو نزدیکتر به محوطه جریمه استفاده کند و او با دو گلی که زد جواب اعتماد این مربی آرژانتینی را داد. دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار اتلتیکو مادرید و اسپانیول در این خصوص اعلام کرد:

در دیدارهایی که فضای کافی در اختیار ما قرار می‌گیرد کاراسکو یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن خواهد بود، سرعت و قدرت او کمک بسیاری به اتلتیکو خواهد کرد. او در ماه‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و در جلوی دروازه عملکرد درخشانی داشته است. احساس می‌کنم در پست هافبک تهاجمی نیز بتواند توانایی‌هایش را اثبات کند. ویژگی‌های گسترده او باعث می‌شود تا در نقاط مختلف زمین از او استفاده کنیم و از حضور او در جمع خود بسیار خوشحالیم.

دیگو سیمئونه در این فصل از لالیگا از 11 بازیکن با سن کمتر از 25 سال استفاده کرده است، او در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که پرورش دادن بازیکنان جوان برای اتلتیکو بسیار مهم است ادامه داد:

اگر به یاد داشته باشید زمانی که به عنوان مربی اتلتیکو شروع به کار کردم، پرورش بازیکنان جوان را به عنوان یکی از مهمترین اهدافم اعلام کردم، بازیکنان جوان گزینه‌های مناسبی برای اتلتیکو ارائه خواهند داد، زمانی که به اتلتی ملحق شدم کوکه در ابتدای راه بود، پس از او سائول و پارتی و بازیکنان دیگر، همیشه به بازیکنان جوان باشگاه توجه خواهیم کرد چراکه آن‌ها سرمایه‌های خوبی برای ما خواهند بود. از اینکه بتوانیم به آن‌ها فرصتی بدهیم تا توانایی‌هایشان را اثبات کنند خوشحال می‌شویم، همواره به آن‌ها گفته ام که به بهترین نحو تمرین کنند چراکه حتی اگر 10 دقیقه به میدان بروند شرایط آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

1899