ناپولی 3 - 0 اینتر؛ تحقیر نراتزوری در سن پائولو

ناپولی 3 - 0 اینتر؛ تحقیر نراتزوری در سن پائولو

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی با ارائه یک بازی تماشایی و هجومی موفق شد در خانه به یک پیروزی پرگل مقابل اینتر دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ناپولی و اینتر از هفته پانزدهم سری آ در ساعت 23:15 در ورزشاه سن پائولو به مصاف یکدیگر رفتند.

ناپولی

رینا، هیسای، آلبیول، کولیبالی، غلام، زیلینسکی، دیاوارا، همشیک، کایخون، گابیادینی، اینسینیه

اینتر

هندانوویچ، دی آمبروزیو، رانوکیا، میراندا، انسالدی، بروزوویچ، کوندوگبیا، کاندروا، بانگا، پریسیچ، ایکاردی

لحظات حساس بازی

دقیقه 2: تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و روی یک کار تیمی خوب توانست در همان ابتدای کار به گل برسد. سانتر همشیک به کایخون رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را به زیلینسکی رساند. این بازیکن هم موفق شد دروازه هندانوویچ را باز کند.

دقیقه 5: بازی خوب ناپولی و سردرگمی بازیکنان اینتر منجر به گل دوم تیم میزبان شد. زیلینسکی که سه دقیقه پیش دروازه اینتر را باز کرده بود با یک پاس تماشایی همشیک را پشت مدافعان اینتر پا به توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه دقیقه اختلاف را به دو گل رساند.

دقیقه 32: ایکاردی در داخل محوطه صاحب توپ شد اما تعلل او باعث شد هیسای به موقع خودش را به این بازیکن برساند و توپ را دور کند.

دقیقه 51: ناپولی به بازی خوب خودش در ابتدای نیمه دوم ادامه داد و خیلی زود توانست به گل سوم برسد. هندانوویچ کرنر ارسالی را دور کرد اما توپ در برگشت به اینسینیه رسید و این بازیکن به یک ضربه زیبا دروازه اینتر را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 70: اینتر تا آستانه جبران یکی از گل های خورده پیش رفت اما رینا با یک عکس العمل عالی مانع از گلزنی کاندروا که روی سانتر ارسالی پریسیچ به توپ رسیده بود شد. 

این بازی در نهایت با همان سه گل به سود ناپولی به پایان رسید تا این تیم با 28 امتیاز در رده پنجم قرار بگیرد. اینتر هم با 21 امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031