پیش بازی یوونتوس - آتالانتا؛ جدالی برای فرار از خطر

پیش بازی یوونتوس - آتالانتا؛ جدالی برای فرار از خطر

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال یوونتوس پس از تحمل یک شکست تلخ در خانه جنوا، فرداشب از ساعت 23:15 دقیقه در خانه میزبان آتالانتا، شگفتی ساز سری آ ایتالیا خواهد بود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، یوونتوس پس از شکست در هفته گذشته، هم اکنون صدرنشین لیگ است. اما صدرنشینی که با لشگر مصدومان بانوی پیر و البته اختلاف امتیاز کم این تیم با تیم های تعقیب کننده به شدت به خطر افتاده است. هم اکنون تیم های رم و میلان با 29 امتیاز و لاتزیو و آتالانتا با 28 امتیاز در تعقیب یوونتوس هستند. فراموش نکنیم که ناپولی نیز با پیروزی احتمالی امشب در برابر اینتر 28 امتیازی خواهد شد. همه این ها دیدار فرداشب یوونتوس با لسترسیتی این فصل فوتبال ایتالیا را جذاب و البته حساس تر خواهد کرد.

برای این دیدار ماسیمو الگری خیلی از ستاره هایش را در اختیار نخواهد داشت. هر چند که او عصر امروز در کنفرانس خبری اذعان داشت که ستاره ها و نام های بزرگ، تنها دلیل پیروزی در بازی نیستند، اما بدون شک غیبت بزرگانی همچون، بارزالی، دنی آلوز، بونوچی و دیبلا می تواند برای الگری مشکل ساز شود. فراموش نکنیم که گونزالو هیگوایین هم به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. طوفان آتالانتا در سری آ 7 هفته اس که ادامه دارد و اگر این تیم فردا هم پیروز میدان باشد، می توان نتیجه گرفت که این درخشش به هیچ وجه اتفاقی نیست. هرچند که تساوی هم برای آن ها نتیجه خوبی قلمداد می شود. 6 بازی اخیر این دو تیم برای یوونتوس 6 پیروزی را به همراه داشته است اما امسال شرایط فرق کرده است. 

یوونتوس اگر می خواهد فاصله 4 امتیازی اش با رقبا کمتر نشود باید و باید و باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. تساوی می تواند بهترین فرصت برای میلان، رم و لاتزیو باشد تا فاصله خود را با یووه کمتر کند. شکست یوونتوس در این مسابقه نه تنها بتیم های فوق را امیدوارتر می کند، بلکه آتالانتا را نیز رسما به عنوان یکی از مدعیان این فصل به سری آ معرفی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نکات آماری بازی:

*یوونتوس 23 بازی خانگی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

*یوونتوس 12 بازی آخر خود در تمامی رقابت ها را از آتالانتا برده است. 

*یوونتوس در 13 بازی از 15 بازی اخیر خود با آتالانتا، حداقل دو گل به این تیم زده است. آن ها در 5 بازی از 8 بازی اخیر خود رو در روی آتالانتا حتی گل هم نخورده اند. 

*آتالانتا در 4 بازی اخیر خارج از خانه خود گل نخورده است. آن ها 4 بازی اخیر خود در هر بازی حداقل 2 گل زده اند.

*پیش بینی وبسایت معتبر WhoScored:

1313