امری: پیشرفت پاریسن ژرمن کاملاً محسوس است

امری: پیشرفت پاریسن ژرمن کاملاً محسوس است

وبسایت رسمی برنامه نود - اونای امری معتقد است بازیکنانش در تیم فوتبال پاریسن ژرمن در حال پیشرفت بوده و این مسئله به خوبی در عملکرد تیم محسوس است.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه که در این فصل شروع چندان خوبی در رقابت های لیگ یک فرانسه نداشت، در آخرین بازی هفته پانزدهم میزبان آنژه بود که در پایان موفق شد با گل های تیاگو سیلوا و ادینسون کاوانی با نتیجه 2 بر صفر پیروز این میدان باشد.

اونای امری سرمربی تیم فوتبال پاریسن ژرمن فرانسه از پیشرفت بازیکنانش در هفته های اخیر لیگ یک فرانسه گفت و از این بابت ابراز خشنودی کرد. وی در نشست خبری شرایط بازی را اینگونه توصیف کرد:

بازی بسیار مهمی داشتیم و پیروزی در این دیدار به جهت شرایط جدول، برای ما اهمیت ویژه ای داشت زیرا میزبان این بازی بودیم. در برابر رقیب سرسخت با دفاع بسیار فشرده بازی کردیم اما نمایش بازیکنان ما عالی بود. لیگ یک فرانسه با حضور تیم بزرگی مثل پاریسن ژرمن و تیم های خوبی مثل لیون، موناکو و سنت اتین یک لیگ بسیار فشرده و رقابتی است. فوتبال فرانسه لیگ بسیار خوب و قوی دارد. من عمدتاً در مورد عملکرد تیم خودم فکر می کنم و تحلیل آن می پردازم؛ هر تیمی که تلاش کند مزد بازی خوب و تلاش خود را خواهد گرفت. در این بازی موقعیت های دیگری هم برای گلزنی به دست آوردیم که از آنها هیچ استفاده ای نبردیم، اما از پیروزی با همین دو گل هم بسیار خوشحال هستم. به نظرم تیم ما راه پیشرفت خود را پیدا کرده و در این مسیر آرام آرام پیش می رود. این مسئله به خوبی در عملکرد تیمی مشخص است.

در پایان هفته پانزدهم لیگ یک فرانسه، تیم فوتبال پاریسن ژرمن دوازدهیمن هفته بدون شکست را هم پشت سر گذاشت. آخرین شکست این تیم در لیگ، در هفته سوم برابر تیم فوتبال موناکو بود که با نتیجه 3 بر یک مغلوب این تیم شدند. در جدول رده بندی لیگ یک فرانسه، نیس با 36 امتیاز صدرنشین است و پاریسن ژرمن با یک پله صعود و 35 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

2081