رونالدینیو و ریکلمه به چاپه کوئنسه می روند

رونالدینیو و ریکلمه به چاپه کوئنسه می روند

وبسایت رسمی برنامه نود - حادثه دردناک سقوط هواپیمای حامل بازیکنان باشگاه برزیلی چاپه کوئنسه که منجر به مرگ کلیه بازیکن های این تیم به جز دو نفر شد، تأثر دنیای فوتبال را بر انگیخت.

به گزارش وبسایت نود، برخی منابع خبری از جمله وبسایت GOAL و روزنامه SUN می گویند که رونالدینیو و خوان رومان ریکلمه دو بازیکن بزرگ برزیلی و آرژانتینی به طور داوطلبانه خواستار پوشیدن پیراهن باشگاه برزیلی چاپه کوئنسه شده اند تا در ساختن دوباره این تیم از صفر، نقش داشته باشند. بسیاری از هواداران رونالدینیو در صفحه رسمی وی در شبکه های اجتماعی با ساختن یک هشتگ، از شاعر فوتبال درخواست کردند که بازنشستگی از فوتبال را فراموش کرده و پیراهن تیم چاپه کوئنسه را بپوشد.

رونالدینیو از سال 2015 به بعد که در فلومیننسه بازی می کرد، هرگز در مسابقات رسمی به میدان نرفت و فقط در بازی های دوستانه یا نمادین حضور یافت. همچنین احتمال حضور خوان رومان ریکلمه بازیکن اسبق بوکا جونیورز و تیم ملی آرژانتین نیز در تیم چاپه گوئنسه به گوش می رسد. او دو سال پیش تصمیم به حضور در لیگ پاراگوئه گرفت ولی در آستانه امضای قرارداد، به یک باره از فوتبال خداحافظی کرد. بسیاری از باشگاه های برزیلی اعلام کردند که حاضر به قرض دادن بازیکن های خود به چاپه کوئنسه هستند.

71 نفر در این سانحه هوایی در کلمبیا جان باخته و 6 نفر مجروح شدند. 

4464