ماریانو دیاز: هیچ کلمه ای برای توصیف حس هت‌تریک وجود ندارد

ماریانو دیاز: هیچ کلمه ای برای توصیف حس هت‌تریک وجود ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - به دنبال هت‌تریک مقابل کولتورال لئونسا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، ماریانو ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم رئال مادرید شب گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری موفق شد با حساب 6-1 بر لئونسا غلبه کرده و در مجموع با حساب 13-2 راهی مرحله بعد شود. ماریانو که درخشش چشمگیری در این مسابقه داشت، در پایان بازی گفت:

این رؤیایی بود که به حقیقت پیوست. یک بار گلزنی باورنکردنی است و هیچ کلمه ای برای توصیف معنی سه گل وجود ندارد. زمان برای فکر کردن به احساساتم نداشتم و بسیار خوشحال و راضی هستم. امشب شب بسیار ویژه ای بود.

هدف من این است که هر روز تلاش کنم و بیشترین استفاده را از فرصت هایی که به دست می آورم داشته باشم. من روی بازی در رئال مادرید تمرکز کرده ام و همه چیز خوب پیش می رود و واقعاً خوشحالم. سعی کردیم بازی خود را ارائه کنیم و در پایان حریف را تار و مار کردیم و خیلی خوشحالیم. حالا روی ال کلاسیکو تمرکز کرده ایم.

تبریک ها از سوی هم تیمی ها:

زیدان علاوه بر تبریک، گفت که همینطور ادامه دهم. تنها فرصت کوتاهی برای نگاه کردن به توپی که با خود می بردم، داشتم و امضا های زیادی را دیدم و بعداً باید از نزدیک به آنها نگاه کنم. انزو هم با خنده ای بزرگ روی صورت خود به خانه رفت چون اولین گل رسمی خود را به ثمر رساند.

1771