نویل: منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد؛ میخیتاریان باید در ترکیب اصلی باشد

نویل: منچستریونایتد در مسیر درستی قرار دارد؛ میخیتاریان باید در ترکیب اصلی باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - فیل نویل معتقد است منچستریونایتد حالا در مسیری درست حرکت می‌کند و همچنین از لزوم حضور میخیتاریان در ترکیب اصلی این تیم صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، شب گذشته، شیاطین سرخ موفق شدند وستهم را در جام اتحادیه با حساب 4-1 شکست دهند. در این دیدار میخیتاریان پس از نمایش خوبش مقابل فاینورد، یک بار دیگر بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و حالا فیل نویل معتقد است او باید در لیگ هم در ترکیب اصلی تیم باشد. وی در این باره گفت:

او باید [در لیگ] در ترکیب اصلی باشد. صحبت‌های مورینیو پس از پایان بازی نشان می‌داد که او حالا بیش از پیش به این بازیکن اعتماد دارد. او نمایشی عالی داشت و چیزی که بیش از همه مرا در مورد او تحت تاثیر قرار داده این است که او نهایتا یک یا دو بار توپ را لمس می‌کند. بازی ترکیبی او در خط حمله باعث شده است تعادل خوبی بین 4 عنصر هجومی تیم ایجاد شود.

درحالی که منچستریونایتد اخیرا در بازی‌های لیگ برتری خود، علیرغم نمایش‌های جذاب، در امر گلزنی ناکام بوده و تساوی‌های بی موردی کسب کرده، فرم این تیم در بازی‌های حذفی خیلی بهتر بوده است. نویل در مورد این مسئله ادامه داد:

به نظرم تفاوتی در عملکرد بازیکنان در لیگ و بازی‌های حذفی نیست. صرفا در بازی‌‌های حذفی، آن‌ها در امر گلزنی موفق تر بوده اند. به نظرم یونایتد خیلی با جایگاهی که باید فاصله ندارد و اگر این تساوی‌ها نبود، حالا در جمع چهار تیم برتر بودند. درواقع معتقدم آن‌ها در مسیر درستی حرکت می‌کنند و فوتبال بهتری نسبت به دوران فن‌خال ارائه می‌دهند. حالا باید این فرم گلزنی را در لیگ برتر هم حفظ کنند و آنگاه می‌توانند به حضور در جمع چهار تیم برتر امیدوار باشند.

گفتنی است شیاطین سرخ، یکشنبه در خانه اورتون به مصاف این تیم خواهند رفت.

1405