هیگواین: هرگز ناپولی را فراموش نخواهم کرد

هیگواین: هرگز ناپولی را فراموش نخواهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - گونزالو هیگواین، مهاجم باشگاه یوونتوس، می‌گوید هرگز باشگاه ناپولی را به خاطر دوران حضورش در ناپل فراموش نخواهد کرد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، این مهاجم آرژانتینی که به عنوان جانشین کاوانی به ناپل رفت، 3 فصل موفق در این باشگاه داشت اما درنهایت در ابتدای فصل جاری، در اقدامی که با اعتراض بسیارشدید هواداران این تیم همراه شد، به یوونتوس، رقیب دیرین ناپولی پیوست. وی که در دیدار مقابل ناپولی هم توانسنت گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند، در مورد اینکه پس از گلزنی خوشحالی نکرد گفت:

پیش از شروع بازی این تصمیم را گرفته بود. قطعا من به دنبال پیروزی در این بازی بودم اما من کسی نیستم که گذشته را فراموش کنم. ناپولی کمک بسیار زیادی به من کرد تا بتوانم رشد کنم. این نشانه ای از قدرشناسی من نسبت به بازیکنان، مربی و هواداران باشگاه بود. پس از بازی اما با هواداران یوونتوس خوشحالی کردم چرا که آن‌ها علاقه زیادی به من دارند و از من حمایت می‌‌کنند.

این درحالی است که وی نامی از دی لورنتیس، مالک باشگاه، که در ماجرای انتقال وی به یوونتوس با وی درگیری لفظی پیدا کرده بود، نیاورده است.

1405