رافینیا: بارسلونا نیازی به نگرانی از وضع موجود ندارد

رافینیا: بارسلونا نیازی به نگرانی از وضع موجود ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در مقابل هرکولس با حساب 1-1 متوقف شد تا همچنان عملکرد ضعیف این تیم ادامه داشته باشد، با این حال کاپیتان بارسا در مقابل هرکولس هرگونه مشکل در بارسلونا را رد کرد.

به گزارش وبسایت نود، کاپیتان بارسلونا به هم‌تیمی‌های خود اعلام کرد که احتیاجی به ترسیدن از وضع موجود نیست،  بارسا در حالی مقابل هرکولس با نتیجه 1-1 متوقف شد که اگر شوت دیدنی کارلس آلنا به گل تبدیل نمی‌شد، بارسا با حساب 1-0 بازنده این دیدار می‌بود. دیدار برگشت این مسابقه 3 هفته آینده در نیوکمپ برگزار خواهد شد و بارسلونا در حال حاضر آماده حضور مقابل رئال مادرید خواهد شد، رافینیا که در دیدار مقابل هرکولس کاپیتان بارسلونا بود اعلام کرد:

نباید نگرانی خاصی از نتیجه بدست آمده داشته باشیم، هرکولس بازی تدافعی را به نمایش گذاشت و راه را برای خلق موقعیت بسته بود. وقتی تیمی به این حد تدافعی بازی می‌کند، شوت زنی از راه دور گزینه مناسبی است و بخاطر گلی که آلنا زد بسیار خوشحالیم. بستن بازوبند کاپیتانی بارسلونا احساس فوق‌العاده ای داشت، بخاطر این مسئله حس می‌کنم شرایط فوق العاده‌ای برای دیدار ال‌کلاسیکو خواهم داشت.

1899