انزو زیدان: گلزنی در اولین بازی رسمی با پیراهن رئال مادرید همیشه رؤیایی است

انزو زیدان: گلزنی در اولین بازی رسمی با پیراهن رئال مادرید همیشه رؤیایی است

وبسایت رسمی برنامه نود - انزو زیدان شب گذشته اولین بازی رسمی خود با پیراهن تیم اصلی رئال مادرید را در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مقابل تیم لئونسا انجام داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، انزو که در اولین بازی رسمی خود موفق به گلزنی هم شد و گل چهارم رئال مادرید را به نام خود ثبت کرد، در پایان بازی گفت:

گلزنی در اولین بازی رسمی خود با پیراهن رئال مادرید همیشه رؤیایی است و واقعاً خوشحالم که این اتفاق در ورزشگاه برنابئو رخ داده و با کسب پیروزی همراه بود. شب بسیار ویژه ای بود. من باید برای به دست آوردن این فرصت صبر می کردم و حالا آن را به دست آورده ام. این شروع کار است و باید به تلاش ادامه دهم تا فرصت های بیشتری به دست آورده و کمک کنم.

اعضای تیم رفتار خیلی خوبی با من و سایر بازیکنان جوان داشتند. همیشه تنها از تماشای بازی بهترین بازیکنان جهان چیز های جدید یاد می گیرید. چه چیزی بیشتر از این حس خوب، بازیکنان تیم اصلی همیشه با آغوشی گرم از ما استقبال می کنند، به ما توصیه هایی می کنند و همیشه در حال کمک هستند. این برای بازیکنی مثل من واقعاً مهم است چرا که اجازه می دهد از بازی خود لذت ببرم.

انزو که در آغاز نیمه دوم به جای ایسکو وارد میدان شد، در 15 دیدار این فصل کاستیا به میدان رفته است.

1771