اوریگی: کلوپ راه پرورش استعدادهای جوان را بلد است

اوریگی: کلوپ راه پرورش استعدادهای جوان را بلد است

وبسایت رسمی برنامه نود - دیووک اوریگی مهاجم بلژیکی لیورپول اعتقاد دارد که هیچ مربی بهتر از یورگن کلوپ قادر به پرورش استعدادهای جوان نیست.

به گزارش وبسایت نود، دیووک اوریگی که پس از مصدومیت فیلیپه کوتینیو وارد ترکیب لیورپول شد، توانست در بازی مقابل ساندرلند برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر گلزنی کرده و سپس با گلزنی مقابل ساوتهمپتون در جام اتحادیه، آمادگی بالای خویش را برای یورگن کلوپ به رخ بکشد.

با این که دیووک اوریگی در این فصل چندان مورد توجه یورگن کلوپ نبوده اما این بازیکن 21 ساله بلژیکی به تحسین مربی خویش پرداخته و او را گزینه مناسبی برای هدایت و پروش استعدادهای جوانی مثل بن وودبرن می داند. اوریگی به Liverpool echo گفت:

شما نمی توانید یک مربی بهتر از یورگن کلوپ را تصور بکنید که با بازیکن های جوانی مثل وودبرن و دیگران تا این حد خوب کار کند و درک بالایی از آنها داشته باشد. او به خوبی می داند که چگونه باید یک گروه را رهبری کرد. کلوپ یک مربی با کیفیت بسیار عالی بوده و درک خیلی خوبی از فوتبال دارد. او توانسته یک محیط خوب را در اینجا به وجود بیاورد.

با توجه به درخشش اوریگی و وودبرن، هر دو بازیکن جوان لیورپول انتظار دارند که در دیدار آتی لیگ برتر مقابل بورنموث، وارد ترکیب اصلی قرمزها شوند.

4464