لورکوزن در اندیشه جذب مدافع منچستر یونایتد

لورکوزن در اندیشه جذب مدافع منچستر یونایتد

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال بایر لورکوزن آماده است تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانه، برای جذب مارکوس روخو اقدام کند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، مارکوس روخو پس از عملکرد خوبش در جام جهانی 2014 مورد توجه منچستر یونایتد قرار گرفت و پس از دو فصل حضور در اسپورتینگ لیسبون، با مبلغ 16 میلیون پوند به اولدترافورد آمد. او در مدت حضورش در منچستر یونایتد، 43 بار برای این تیم به میدان رفت اما هیچگاه نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد. او حتی با آمدن مورینیو به یونایتد نیز چندان مورد توجه این سرمربی نبود و در 7 بازی ابتدایی تیمش نیمکت نشین بود.

اما پس از مصدومیت مدافعین اصلی منچستر سر انجام توانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند و 6 بار برای سرخپوشان به میدان برود که 5 بار آن از ابتدا بود. با این حال ظاهرا خوزه مورینیو نظر مثبتی روی این بازیکن ندارد و به نظر می رسد او در لیست خروجی های یونایتد باشد. لورکوزن پیش از این خاویر هرناندز را هم با مبلغی در حدود 7.3 میلیون پوند به خدمت گرفته و امیدوار است این بار نیز موفق باشد یکی از بازیکنان منچستر یونایتد را به تیمش انتقال بدهد. 

هرچند که علی رغم انتقاداتی که از عملکرد او می شود، مورینیو دو بار و پس از دیدار با منچستر سیتی در جام اتحادیه و آرسنال در لیگ برتر، به تمجید از وی پرداخت، اما تابستان امسال روخو حتی تا آستانه جدایی از منچستر یونایتد نیز پیش رفت اما توافق نهایی با هیچ مشتری انجام نشد. باید دید که در زمستان لورکوزن موفق خواهد شد تا این بازیکن را به خدمت بگیرد یا خیر.

1313