دکو: به سلطه رئال مادرید پایان دادیم

دکو: به سلطه رئال مادرید پایان دادیم

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از تساوی امشب بارسلونا و پیروزی رئال مادرید در جام حذفی، حالا همه نگاه ها معطوف به ال کلاسیکو است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، بعد از ظهر شنبه و از ساعت 18:45 به وقت ایران، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در حالی در نیوکمپ میزبان رئال مادرید است که 6 امتیاز از این تیم عقب افتاده و نیاز شدیدی به پیروزی در این مسابقه دارد. دکو، هافبک پرتغالی و بازیکن پیشین بارسلونا در خصوص این دیدار می گوید:

این بازی بهترین، جذاب ترین و بزرگترین بازی باشگاهی در جهان است. به همین دلیل است که چشم تمام فوتبال دوستان دنیا به این بازیست. برای من این دیدار بهترین بازی فوتبالی دنیاست. در این بازی مهم نیست که طرفدار چه تیمی باشید بلکه تیمی برنده است که بهتر ظاهر شود. همه چیز بستگی به شرایط بازی دارد. در ال کلاسیکو هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

وی افزود:

نمی توانم این بازی را پیش بینی کنم. هر دو تیم آماده هستند و از بهترین تیم های دنیا. اولین دیدارم در نوامبر 2004 را به خاطر دارم. ما توانستیم 3 بر 0 پیروز شویم. آن دیدار در واقع تغییر قرن بود و پایان سلطه رئال مادرید. پیروزی مهمی به دست آوردیم. دوران فوتبال ما تمام شده است و همه از آن لذت برده ایم. الان وقت آن است که از تماشای بازی ها لذت ببریم.

دکو از سال 2004 تا 2008 در بارسلونا بازی کرد. دو در 113 بازی که با پیراهن لالیگا به میدان رفت توانسد 13 گل برای این تیم به ثمر برساند. وی سابقه حضور در تیم هایی مثل چلسی، بنفیکا و پورتو را نیز در کارنامه دارد.

1313