پاریسن ژرمن 2-0 آنژه؛ ادامه پیش روی پا به پای پاریسی ها با نیس

پاریسن ژرمن 2-0 آنژه؛ ادامه پیش روی پا به پای پاریسی ها با نیس

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته پانزدهم لیگ 1 فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان اونای امری در حالی پا به این دیدار گذاشتند که برای کم کردن فاصله امتیاز خود با نیس نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند.

پاریسی‌ها از ابتدای این دیدار حاکم مطلق توپ و میدان بودند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف ایجاد کردند. همچنین این تیم در دقیقه 15 می‌توانست صاحب ضربه پنالتی بشود اما داور به پنالتی اعتقاد نداشت تا همچنان بازی با حساب 0-0 ادامه یابد. همچنین آنژه نیز روی ضد حملات موقعیت‌های مناسبی را به دست آورد اما موفق نشد از آن‌ها استفاده کند.

دقیقه 31: روی ضد حمله ای که آنژه از سمت راست روی دروازه پاریسی‌ها خلق کردند این تیم موقعیت خوبی داشت تا گلزنی کند اما ضربه مانسیو توسط آرئولا دفع شد تا این دیدار همچنان بدون گل مساوی دنبال شود.

دقیقه 34: حملات تیم صاحب خانه به نتیجه نشست و ضربه کرنری که تیاگو روی دروازه ارسال کرد با ضربه سر تیاگو سیلوا به گل نخست این دیدار تبدیل شد.

نیمه نخست این دیدار با برتری همه جانبه پاریسی‌ها همراه بود، هرچند که آنژه نیز موقعیت‌هایی داشت اما در نهایت این پاریسن‌ژرمن بود که با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری پاریسی‌ها همراه بود، کاوانی و بن‌عرفا موقعیت‌هایی را از دست دادند، مانسیو نیز موقعیت مناسبی را برای آنژه از دست داد تا همچنان پاریسن‌ژرمن با حساب 1-0 پیش باشد.

دقیقه 66: در حالیکه بن‌عرفا در محوطه جریمه موقعیت مناسبی داشت توسط تکل مدافعین آنژه متوقف شد تا داور اعلام پنالتی کند، ادینسون کاوانی پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد گل دوم این دیدار را به ثمر برساند.

دقیقه 82:  پاس بن عرفا برای آگوستین این بازیکن را در موقعیت مناسبی قرار داد اما در حالیکه او دروازه بان را نیز دریبل کرده بود نتوانست ضربه خودش را داخل چارچوب قرار دهد تا این دیدار همچنان 2-0 ادامه یابد.

دقیقه 89: خسه از گوشه محوطه ضربه‌ای را روانه دروازه کرد اما توپ او با بد شانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری پاریسی‌ها ادامه یافت و این تیم موفق شد به برتری راحتی مقابل حریف خود دست یابد و فاصله را با نیس به یک امتیاز کاهش دهد.

1899