منچستر یونایتد 4-1 وستهم یونایتد؛ صعود به نیمه نهایی با درخشش زلاتان و مارسیال

منچستر یونایتد 4-1 وستهم یونایتد؛ صعود به نیمه نهایی با درخشش زلاتان و مارسیال

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد در خانه موفق شد با نتیجه 4-1 وستهم را شکست دهد تا راهی دور نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شود.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد موفق شد چهارشنبه شب در خانه با نتیجه سنگین 4-1 وستهم را شکست دهد و صعود خود را به دور نیمه نهایی جشن بگیرد. این برد به لطف درخشش زلاتان، مارسیال و مخیتاریان رقم خورد.

چهارشنبه شب در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، موسوم به EFL Cup، منچستر یونایتد در خانه خود پذیرای وستهم بود. قضاوت این بازی برعهده مایک جونز بود. و دو تیم نسبت به بازی سه روز قبل در لیگ برتر، تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرده بودند:

منچستر یونایتد

ده خیا، والنسیا، روخو، جونز، شاو، کریک، هررا، مخیتاریان، رونی، مارسیال، زلاتان

ذخیره ها:

رومرو، شواین اشتایگر، اشنایدرلین، بلیند، لینگارد، ماتا، رشفورد

وستهم

آدریان، رید، کرسول، فقولی، کویاته، اوبیانگ، اوگبونا، فلچر، پایت، آنتونیو، فرناندس

منچستر یونایتد که نمی خواست سرنوشت تلخ بازی دو تیم در لیگ برتر تکرار شود و به در بسته برخورد کند، خیلی زود راه دروازه حریف را پیدا کرد. برعکس بازی روز یکشنبه، این بار یونایتد بود که به گل زودهنگام رسید.

دقیقه 2: پاس عالی پشت پای مخیتاریان، به زلاتان رسید و او در موقعیتی تک به تک با یک ضربه نرم، دروازه آدریان را باز کرد تا بازی 1-0 شود.

بعد از این گل، فشار یونایتد ادامه داشت و شیاطین سرخ در غیاب مورینیوی محروم، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و مستحق گل های بعدی بودند که در زدن ضربات آخر بی دقت عمل کردند یا واکنش های خوب آدریان، مانع از گلزنی یونایتد شد. در سه نوبت، زلاتان، مارسیال و رونی، فرصت های خوبی را به دست آوردند که به گل ننشست، اما در سمت مقابل وستهم بود که نهایت استفاده را برد و روی تک موقعیت خود بازی را مساوی کرد.

دقیقه 35: در حالی که وستهم مشغول دفاع بود و به موقعیت های زیادی هم دست نیافته بود، چکش ها روی تک فرصت خود به گل رسیدند. ضربه پایت با دفع ناقص ده خیا همراه شد و فلچر در چند قدمی دروازه، کار راحتی برای گل کردن توپ داشت.

به این ترتیب نیمه نخست با تساوی 1-1 پایان یافت، اما شیاطین سرخ در نیمه دوم شروع توفانی ای داشتند و باز هم خیلی زود به گل رسیدند. مارسیال بالاخره پایش به گلزنی باز شد.

دقیقه 48: پاس دیدنی پشت پای والنسیا به مخیتاریان رسید، او با نگاهی تیزبینانه، مارسیال را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد و این بازیکن فرانسوی با یک بغل پای فنی و دقیق، بازی را 2-1 کرد. مخیتاریان بعد از مدت ها نیمکت نشینی در این بازی، موفق شد دو پاس گل ارسال کند و باز هم ارزش های خود را نشان دهد.

دقیقه 62: منچستر یونایتد که همچنان با عطش به سمت دروازه حریف حرکت می کرد، به گل بعدی هم رسید. این بار زلاتان پاس در عمق مناسبی را ارسال کرد و توپ به والنسیا رسید، او هم به خوبی مارسیال را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد و ستاره فرانسوی کار را تمام کرد.

بعد از این گل، اگرچه یونایتد بازی را کنترل کرد و کمتر به حمله دست زد ولی باز هم موقعیت های تیم مورینیو برای گلزنی بیشتر از حریف بود. دقیقه 85 بازی اتفاق جالب مسابقه، حضور شواین اشتایگر در بازی بود. ستاره آلمانی در این دقیقه به جای مارسیال وارد زمین شد و برای اولین بار از زمان مورینیو، فرصت حضور در ترکیب را پیدا کرد.

دقیقه 3+90: حسن ختام بازی، گلزنی دوباره زلاتان بود، یونایتد در آخرین فرصتی که به دست آورد موفق شد باز هم به گل برسد. این بار هررا ساخت و زلاتان در دهانه دروازه کار را تمام کرد تا دو گله شود.

به این ترتیب یونایتد در شبی که مستحق این برد پر گل بود، توانست با کسب پیروزی 4-1 راهی دور نیمه نهایی شود و در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف هال سیتی برود.

دانلود خلاصه بازی منچستر یونایتد 4 - 1 وستهم یونایتد

2021