آرسنال 0– 2 ساوتهمپتون؛ طلسم جام اتحادیه ادامه دارد

آرسنال 0– 2 ساوتهمپتون؛ طلسم جام اتحادیه ادامه دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - ساوتهمپتون موفق شد در خانه آرسنال این تیم را شکست داده و به نیمه نهایی جام اتحادیه برسد.

در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، آرسنال در خانه میزبان ساوتهمپتون بود که در این بازی، با نمایشی ضعیف مقابل حریفش متحمل شکست شد. چهارمین بار پیاپی که در جام اتحادیه مقابل تیم‌های لیگ برتری شکست می‌خورند.

ترکیب آرسنال: مارتینز، جنکینسون، هولدینگ، گابریل، گیبس، کوکلن، الننی، رین ادلاید، رمزی، ایووبی، پرز

 ترکیب ساوتهمپتون: فارستر، یوشیدا، کلاسی، لانگ، دیویس، مارتینا، فن دایک، رید، بوفال، برترند، مککوئین

دقایق حساس بازی

دقیقه 13: شوت بوفال که برگشت داده شده بود، در بازگشت به کلاسی رسید و او هم با شوتی سرضرب، گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 33: آرسنال تنها مالکیت توپ را در اختیار دارد اما هیچ موقعیت شایان ذکری خلق نمی‌کند. ساوتهمپتون هم می‌تواند در ضدحملات خطرناک تر باشند اما بوفال و لانگ در چند صحنه خوب کار نکرده اند.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی الننی به سمت دروازه ساوتهمپتون زده شد و مدافع این تیم قصد دفع توپ را داشت اما ضربه سرش با فاصله ای اندک به بیرون رفت.

دقیقه38: پرس از بالای ساوتهمپتون ادامه یافت و درنهایت و توپ جنکینسون از وی ربوده شد. پاس بوفال به برترند با ضربه وی همراه شد که باعث شد گل دوم تیم میزبان نیز به ثمر برسد.

دقیقه 46: پاس درعمق رمزی به پرز رسید و این بازیکن هم اقدام به شوتزنی کرد. ضربه وی به راحتی در اختیار فارستر قرار گرفت.

دقیقه 50: سانتر بلند مارتینا به لانگ رسید اما وی نتوانست در موقعیت مناسبی که داشت ضربه خوبی به توپ بزند و ضربه اش از بالا دروازه به بیرون رفت.

دقیقه52: شوت لانگ را مارتینز نتوانست به خوبی مهار کند اما مهاجمان ساوتهمپتون نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

دقیقه 56: روی یک کرنر، توپ به فن دایک رسید و وی هم آن را به بوفال رساند. ضربه خوب این بازیکن اما پس از برخورد به مدافع آرسنال با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه69: شوت کوکلن از پشت محوطه جریمه نواخته شد اما بازهم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه78: ساوتهمپتون موقعیت‌های خیلی بهتری داشته است. لانگ که با مارتینز تک به تک شده بود، با یک ضربه خیلی بد توپ را به بیرون زد.

دقیقه80: بهترین حرکت آرسنال و چمبرلین که در نزدیکی دروازه، موقعیت تک به تک پیدا کرد. اما ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: ضربه سیمز، وینگر جوان ساوتهمپتون از گوشه محوطه جریمه به زیبایی نواخته شد اما مارتینز به زیبایی توپ را دفع کرد.

دقیقه 88: همکاری عالی سیمز و دیویس باعث شد سانتر کوتاه سیمز در دهانه دروازه به مککوئین برسد اما مدافع آرسنال در اخرین لحظه توپ را دفع کرد.

درنهایت این بازی با حساب 2-0 به پایان رسید.

برای مشاهده خلاصه بازی، اینجا کلیک کنید

1405