رئال مادرید 6 (13) - (2) 1 لئونسا؛ صعود بی دردسر در آستانه ال کلاسیکو

رئال مادرید 6 (13) - (2) 1 لئونسا؛ صعود بی دردسر در آستانه ال کلاسیکو

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا میان دو تیم رئال مادرید و کولتورال لئونسا برگزار شد که در نهایت شاگردان زیدان با پیروزی قاطعانه دیگری، به مرحله بعد راه یافتند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه خانگی حریف دسته سومی با حساب 7-1 به سود مادریدی ها پایان یافت و حالا در سانتیاگو برنابئو نیز شاگردان زیدان در آستانه ال کلاسیکوی حساس فصل با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره به مصاف حریف خود رفتند و با حساب 6-1 به پیروزی رسیدند تا در مجموع با حساب 13-2 صعود کنند.

دقیقه'1 (1-0)(ماریانو دیاز): خیلی زود و روی اشتباه مدافع حریف، آسنسیو پشت محوطه توپ را تصاحب کرد و با پاس عرضی خود، ماریانو را مقابل دروازه صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک بغل پای دقیق دروازه را باز کند.

دقیقه '23 (2-0)(خامس رودریگز): دنی کارواخال از سمت راست توپ را به روی دروازه ارسال کرد تا هافبک کلمبیایی با یک ضربه سر دروازه لئونسا را برای دومین بار باز کند.

دقیقه '42 (3-0)(ماریانو دیاز): کارواخال این بار با پاس پشت دفاع مورب عالی خود ماریانو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم جوان پس از کنترل توپ با سینه، با شوتی محکم توپ را به زیر طاق دروازه برساند.

دقیقه '45 (3-1)(یرای گونزالس): رئال مادرید حتی مقابل حریف دسته سومی هم در بسته نگه داشتن دروازه خود ناکام ماند؛ شوت سرکش و محکم گونزالس از پشت محوطه با وجود دخالت کاسیا، به گوشه دروازه راه یافت.

دقیقه '63 (4-1)(انزو زیدان): پای پسر زیدان هم به گلزنی باز شد؛ او که در آغاز نیمه دوم به جای ایسکو وارد میدان شده بود، در پی همکاری تیمی خوب، روی پاس ماریانو از پشت محوطه با ضربه ای زمینی و خلاف جهت حرکت، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

دقیقه '87 (5-1)(ماریانو دیاز): هت‌تریک مهاجم جوان و اهل دومنیکن در آستانه ال کلاسیکو مسلماً فرصت های بیشتری در آینده برای او مهیا خواهد کرد؛ ارسال توپ از سمت راست توسط تخرو، با ضربه سر چکشی ماریانو وارد دروازه شد تا وی برای چهارمین بار طی دو دیدار رفت و برگشت دروازه لئونسا را باز کند.

دقیقه '90 (6-1)(OG): گل باران حریف در برنابئو تمامی ندارد؛ ارسال ناچو از سمت چپ در مقابل دروازه با تکل اشتباه مدافع حریف وارد دروازه خودی شد تا جشنواره گل به مانند دیدار رفت تکمیل شود.

در نهایت رئال مادرید با کسب پیروزی راحت و بی دردسر که با هت‌تریک ماریانو دیاز هم همراه بود، راهی دور بعد شد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771