فولر: گل چیچاریتو هم به زودی خواهد رسید

فولر: گل چیچاریتو هم به زودی خواهد رسید

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر ورزشی باشگاه بایر لورکوزن آلمان ابراز اطمینان کرد خاویر هرناندز به زودی روند گلزنی خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش وب سایت نود، مهاجم مکزیکی بایر لورکوزن طی دو ماه گذشته در امر گلزنی یک ناکام بزرگ بوده و نتوانسته برای تیمش مؤثر باشد. هرناندز 28 ساله در مجموع 708 دقیقه را بدون گل زده پشت سر گذاشته است. روز دوشنبه رودی فولر مهاجم و سرمربی سابق تیم ملی آلمان در پاسخ به سئوالات خبرنگاران، به آنها اطمینان داد که چیچاریتو به زودی نقش یک بازیکن کلیدی را برای بایر لورکوزن ایفاء خواهد کرد. فولر اظهار داشت:

هنوز چند  بازی تا پیش از تعطیلات زمستانی بوندسلیگا پیش رو داریم. مطمئن هستم که چیچاریتو باز هم گلزنی خواهد کرد چون بایر لورکوزن به گل های زده نیاز حیاتی دارد.

ناکامی خاویر هرناندز در امر گلزنی سبب شده تا سرمربی بایر لورکوزن مدت زمان بسیار کمتری از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند. چیچاریتو در دو دیدار تیمش برابر لایپزیگ و بایرن مونیخ روی نیمکت ذخیره ها نشست.

تیم فوتبال بایر لورکوزن در حال حاضر با هشت امتیاز کمتر نسبت به اینتراخت فرانکفورت تیم چهارم جدول، در جایگاه دهم جدول رده بندی بوندسلیگا قرار گرفته است. همچنین این تیم آلمانی در گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با هفت امتیاز بعد از موناکوی 11 امتیازی، در رده دوم قرار دارد.

2081