پیش بازی رئال مادرید - لئونسا؛ تمرینی برای «ال کلاسیکو»

پیش بازی رئال مادرید - لئونسا؛ تمرینی برای «ال کلاسیکو»

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در مسابقه برگشت از مرحله چهارم جام حذفی اسپانیا میزبان تیم لئونسا است.

به گزارش وبسایت نود، دیدار برگشت تیم های رئال مادرید و کولتورال لئونسا در چارچوب مرحله چهارم از جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری ساعت 21.30 چهارشنبه 10 آذر 1395 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید برگزار خواهد شد. مسابقه رفت با برتری 7-1 رئال مادرید خاتمه یافت و عملاً بازی برگشت را تبدیل به یک بازی تشریفاتی کرد. لئونسا، نخستین حریف رئال مادرید در رقابت های جام حذفی در فصل جاری بوده ولی چهارمین دور از این مسابقات محسوب می شود.  سه مرحله نخست رقابت های کوپا دل ری به صورت تک بازی و بدون حضور تیم های لالیگایی برگزار می شود ولی پس از ورود باشگاه های تراز اول اسپانیا به این مسابقات از مرحله چهارم به بعد، همه بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد به جز مسابقه فینال. لئونسا در سه مرحله قبل کوپا دل ری، به ترتیب از سد تیم های لاردو، کالاهورا و آلباسته عبور کرد.

رئال مادرید در آستانه مسابقه حساس با بارسلونا موسوم به «ال کلاسیکو» قرار داشته و با توجه به برد قاطع در مسابقه رفت، توجه زیادی به دیدار با لئونسا معطوف نخواهد کرد. کهکشانی ها اکنون با 33 امتیاز و فاصله 5 امتیازی نسبت به بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار دارند اما لئونسا نیز در گروه نخست رقابت های دسته سوم اسپانیا با 42 امتیاز صدرنشین است. ویژگی مشترک تیم های رئال مادرید و لئونسا، شکست ناپذیری در لیگ فصل جاری می باشد. اولین و آخرین حضور لئونسا در لالیگا به ۶۰ سال پیش باز می گردد.

نکات آماری بازی:

رئال مادرید طی 14 بازی اخیر کوپا دل ری، توانسته هم در نیمه اول و هم در کل 90 دقیقه در 12 بازی پیروز شود.

رئال مادرید در 14 بازی اخیر کوپا دل ری، 12 بار پیروز شده است.

رئال مادرید در 8 مسابقه از 9 دیدار اخیر در کوپا دل ری، حداقل دو گل زده است. در 6 بازی از 7 مسابقه اخیر کهکشانی ها در کوپا دل ری، 3 گل یا بیشتر درون دروازه ها روییده است.

وضعیت بازیکن های رئال مادرید:

کریس رونالدو، کریم بنزما، لوکا مودریچ، مارسلو، سرخیو راموس و کیلور ناواس در این بازی استراحت خواهند کرد. همچنین گرت بیل، تونی کروس، آلوارو موراتا، دانیلو و فابیو کوئنترائو به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت. بازگشت کاسمیرو و رافائل واران از مصدومیت و احتمال حضور هر دو در ترکیب اصلی رئال مادرید در دیدار مقابل لئونسا بهترین خبر برای زین الدین زیدان است. همچنین نام مارتین اودگارد نروژی، انزو زیدان پسر سرمربی رئال و ماریانو پدیده کهکشانی ها نیز در لیست بازیکن های این مسابقه دیده می شود.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کیکو کاسیا، دنی کارواخال، پپه، رافا واران، ناچو، خامس، متئو کوواچیچ، کاسمیرو، مارکو آسنسیو، ایسکو، لوکاس واسکز

4464