لیورپول 2 - 0 لیدز یونایتد؛ صعود قرمز ها به نیمه نهایی جام اتحادیه

لیورپول 2 - 0 لیدز یونایتد؛ صعود قرمز ها به نیمه نهایی جام اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم لیورپول و لیدز یونایتد از دور یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان یورگن کلوپ با کسب پیروزی 2-0 راهی مرحله بعد شدند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، قرمز های آنفیلد میزبان در حالی میزبان لیدز بودند که زیر نظر کلوپ در این فصل عملکرد خیره کننده ای داشته اند و این بار هم با گل های اوریگی و وودبرن به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

کلوپ در این مسابقه به بسیاری از نفرات اصلی خود استراحت داده بود و در نیمه اول مقابل تیم دسته دومی لیدز به تساوی بدون گل دست یافت اما در نیمه دوم در یک سوم پایانی مسابقه گلزنی را آغاز کردند و به یک پیروزی شیرین دست یافتند. ضمن اینکه در این مسابقه هر دو تیم یک بار تیر دروازه ها را به لرزه در آوردند.

دقیقه '76 (1-0)(دیووک اوریگی): ارسال عالی الکساندر آرنولد از سمت راست در تیر یک و در موقعیتی دشوار با دخالت به موقع و سریع اوریگی وارد دروازه لیدز شد.

دقیقه '81 (2-0)(بن وودبرن): حرکتی که از سمت راست آغاز شد و به درون محوطه جریمه رسید تا واینالدوم پشت به دروازه توپ را کنترل کرده و به وودبرن تازه وارد پاس بدهد؛ این بازیکن جوان هم با ضربه ای محکم و دقیق توپ را وارد دروازه سیلوستری کرد.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771