پیش بازی آرسنال -ساوتهمپتون؛ طلسم آرسنال برابر تیم‌های لیگ برتری در جام اتحادیه

پیش بازی آرسنال -ساوتهمپتون؛ طلسم آرسنال برابر تیم‌های لیگ برتری در جام اتحادیه

وبسایت رسمی برنامه نود - چهارشنبه شب و از مرحله یک‌چهامر نهایی جام اتحادیه انگلیس، آرسنال میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از دور یک چهارن نهایی جام اتحادیه و از ساعت 23:15 چهارشنبه و در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

آرسنال درحالی پای به این بازی می‌گذارد که پس از 3 تساوی پیاپی، ابتدای هفته موفق شد بورنموث را شکست دهد تا حالا با 3 امتیاز اختلاف نسبت به صدرجدول، درجایگاه چهارم قرار گیرد. ونگر همیشه در جام اتحادیه به جوانان فرصت بیشتری داده است و احتمالا بازیکنانی مثل میتلند نیلس، رین آدلاید و راب هولدینگ امیدوار به حضور در این بازی خواهند بود. احتمالا مارتینز، دروازه‌بان سوم تیم هم در این بازی به میدان خواهد رفت. هرچند که ونگر بازهم با وجود این تغییرات، به دنبال سومین قهرمانی در این رقابت‌ها خواهد بود. مربی فرانسوی در این بازی، ژیرو را به خاطر مصدومیتی جزئی در اختیار ندارد. بیرین، کازورلا، مرته ساکر و ولبک نیز کماکان مصدوم هستند ولی لوکاس پرز احتمالا برای بازی آماده باشد.

در سوی دیگر میدان اما ساوتهمپتون پس از پیروزی روحیه بخش مقابل اورتون گام به این دیدار می‌گذارد. آن‌ها از سال 1976 هیچ جام مهمی را فتح نکرده‌اند و آخرین بار در فینال سال 2003 جام حذفی مغلوب همین تیم آرسنال شدند. در آستانه این دیدار، سوفیانه بوفال و استیون دیویس، هردو آماده بازی شده‌اند. با این‌حال دوشان تادیچ و مت تارگت کماکان غایب خواهند بود.

ترکیب احتمالی دوتیم:

اخبار دو تیم و نکات آماری بازی:

آرسنال در 7 تقابل این دو تیم در جام اتحادیه تنها یک شکست داشته اما این شکست در آخرین تقابل دو تیم و در فصل 15=2014 بوده است.این تنها پیروزی ساوتهمپتون در 23 تقابل آخر دو تیم در ورزشگاه آرسنال محسوب می‌شود.در 5 بار آخری که آرسنال به این مرحله جام اتحادیه رسیده ، تنها یک بار به نیمه نهایی راه یافته است.3 بازی آخر خانگی آرسنال در این جام که مقابل تیم‌های لیگ برتری بوده، با شکست آرسنال همراه شده است.پیش بینی نتیجه بازی: 

1405