درخواست بازیکنان رم از هواداران دوآتشه باشگاه برای حضور در دربی رم

درخواست بازیکنان رم از هواداران دوآتشه باشگاه برای حضور در دربی رم

وبسایت رسمی برنامه نود - فرانچسکو توتی، دنیله ده‌روسی و الساندرو فلورنزی، از هواداران باشگاه رم خواسته اند که برای بازی مقابل لاتزیو به ورزشگاه بازگردند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، یکشنبه این هفته اولین دربی دلا کاپیتاله بین رم و لاتزیو برگزار خواهد شد اما هواداران دوآتشه هر دو باشگاه به خاطر محدودیت‌هایی که فصل پیش اعمل شده بود، بازی‌های تیمشان را تحریم کرده اند. به طوری که در آخرین دربی شهر رم تنها نصف ورزشگاه پر شده بود.

حالا اما گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهد سه بازیکن بومی باشگاه رم، طی صحبت‌هایی با اولتراهای رم، از آن‌ها خواستند که به ورزشگاه بازگردند. توتی، ده‌روسی و فلورنزی دیروز با 500 نفر از هواداران دو آتشه باشگاه دیدار داشتند. توتی پس از این نشست گفت:

ما می‌خواهیم آن‌ها مثل گذشته به ورزشگاه بازگردند. ما برای رسیدن به اهدافمان به آن‌ها نیاز داریم.

برخورد اولتراها با این 3 بازیکن بسیار خوب بود و عمده صحبت آن‌ها درخواست برای شکست لاتزیو بوده است. هرچند به نظر می‌رسد برای به ثمر نشستن اعتراضاتشان، آن‌ها بازهم به ورزشگاه بازنگردند. درحالی که برای جایگاه پشت دروازه، که قبلا مخصوص این هواداران بوده، 15 هزار بلیت موجود است، تنها 2 هزار بلیت فروخته شده است.

1405