ردنپ خواستار حضور سوارز و هازارد در تاتنهام بود

ردنپ خواستار حضور سوارز و هازارد در تاتنهام بود

وبسایت رسمی برنامه نود - هری ردنپ اعلام کرد لوییز سوارز و ادن هازارد می‌توانستند در حال حاضر بازیکنان تاتنهام باشند.

به گزارش وبسایت نود،  هری ردنپ اعلام کرد در زمانی که مربیگری تاتنهام را بر عهده داشته است خواستار حضور لوییز سوارز و ادن هازارد در این تیم شده بود. شاگردان ردنپ در فصل 2011/12 در لیگ برتر انگلیس به مقام چهارم رسیدند و تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس نیز پیش رفتند، این مربی انگلیسی اعلام کرد در آن دوران این باشگاه لندنی برای خرید سوارز و هازارد موقعیت خوبی داشت، او در مصاحبه با talkSPORT اعلام کرد:

تاتنهامی را هدایت می‌کردم که مطمئن بودم می‌تواند برای قهرمانی در تمامی رقابت‌ها مبارزه کند. لوییز ساها و رایان نلسن را به صورت آزاد جذب کردیم اما به دلیل مصدومیت بازیکنان، مهاجمان خوبی در اختیار نداشتم، اگر اندکی بهتر عمل می‌کردیم می‌توانستیم سوارز را جذب کنیم.

سوارز در ژانویه 2011 به لیورپول منتقل شد و تنها در 110 دیدار موفق شد 69 بار دروازه حریفان را باز کند. بازیکن دیگری که ردنپ از او یاد کرد ادن هازارد بود؛ ادن هازارد سال 2012 به چلسی منتقل شد و به همراه این تیم به قهرمانی لیگ برتر نیز دست یافت. او در ادامه افزود:

با هازارد در هتلی در پاریس ملاقات کردم و بیش از 3 ساعت با او صحبت کردم، پس از آن با او در فرودگاه نیز صحبت کردم اما او اشتیاقی برای پیوستن به تاتنهام نداشت. حس می‌کنم انتخاب‌های درستی داشتیم و در صورتیکه می‌توانستیم سوارز و هازارد را جذب کنیم تیم قدرتمندتری می‌بودیم، سوارز در لیورپول خارق‌العاده بود و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر به حساب می‌رفت. حتی اگر یکی از آن دو را جذب می‌کردیم می‌توانستیم برای قهرمانی در لیگ برتر شانس داشته باشیم.

1899