اظهار نظر جنجالی هوینس: اگر جای شواین‌اشتایگر بودم، منچستریونایتد را عذاب می‌دادم

اظهار نظر جنجالی هوینس: اگر جای شواین‌اشتایگر بودم، منچستریونایتد را عذاب می‌دادم

وبسایت رسمی برنامه نود - اولی هوینس که اخیرا دوباره به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شده است، درعین انتقاد از رفتار صورت گرفته با شواین‌اشتایگر در انگلیس، احتمال بازگشت این بازیکن به بایرن مونیخ را نیز رد کرده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از سایت گل، شواین اشتایگر در ابتدای فصل گذشته به جمع شیاطین سرخ پیوست اما به خاطر مصدومیت های پی‌در پی و افت سطح بازی، هرگز نتوانست در حد و اندازه‌های دورانش در بایرن ظاهر شود. حالا و پس از کش و قوس‌های فراوان در رابطه وی با ژوزه مورینیو،  اولی هوینس که پس از آزادی از زندان، مجددا در انتخابات اخیر این باشگاه به عنوان رئیس برگزیده شده است، در دیدار مسئولین باشگاه با هواداران تیم، در مورد شواین‌اشتایگر و وضعیتش در انگلیس، اظهارات جالب توجهی داشته است. وی گفت:

اگر من به جای او بودم، تا آخرین لحظه یونایتد را عذاب می‌دادم و بعد با آن‌ها خداحافظی می‌کردم. هر ماه گلف بازی می‌کردم و در مسابقات تنیس آنا ایووانویچ حاضر می‌شدم. چنین باشگاهی برای این رفتار با وی باید تنبیه شود.

شواین‌اشتایگر در فصل جاری هنوز برای شیاطین سرخ به میدان نرفته است و درحالی که باشگاه‌های امریکایی و همینطور سانتوس برزیل به وی علاقه دارند، هوینس درمورد احتمال بازگشت وی به بایرن گفت:

آن‌طور که من شنیده ام، باستی در آستانه خداحافظی از فوتبال است. فکر نمی‌کنم با بازگشت او به بایرن، در حق خودمان یا او لطفی کرده باشیم.

گفتنی است قرارداد شواینی با منچستریونایتد تا ژوئن سال 2018 معتبر است.

1405