پیش بازی اینتر - فیورنتینا؛ نراتزوری به دنبال فرار از بحران

پیش بازی اینتر - فیورنتینا؛ نراتزوری به دنبال فرار از بحران

وبسایت رسمی برنامه نود - مسابقه تیم های اینتر و فیورنتینا در هفته چهاردهم رقابت های سری آ به میزبانی نراتزوری برگزار می شود.

به گزارش وبسایت نود، اینتر در چارچوب هفته چهاردهم سری آ میزبان فیورنتینا است که این بازی ساعت 23.30 دوشنبه 8 آذر 1395 در ورزشگاه جوزپه مه آتزا شهر میلان به قضاوت آنتونیو داماتو برگزار خواهد شد. اینتر در این فصل حال و روز خوشی نداشته و دوران جدیدی را با استفانو پیولی آغاز کرده است. آنها پس از تساوی هفته گذشته مقابل میلان در دربی دلامدونینا و سپس یک شکست عجیب مقابل تیمی از رژیم اشغالگر قدس و حذف مفتضحانه از لیگ اروپا، وضعیت روحی مساعدی نداشته و با 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول سری آ قرار گرفته اند. برخی اعتقاد دارند که حذف اینتر از لیگ اروپا یک نعمت بزرگ برای پیولی بوده و او از فرصت بیشتری برای بهبود وضعیت تیم بحران زده اینتر برخوردار خواهد شد.

فیورنتینا با یک بازی عقب افتاده، فعلاً 20 امتیاز دارد و با احتساب بازی های روز یکشنبه، در رده هشتم جدول سری آ قرار گرفته است. فیورنتینا طی 6 بازی اخیر در سری آ شکست نخورده و بر خلاف اینتر، نتایج خوبی در لیگ اروپا به دست آورده هر چند که در بازی اخیر، متحمل شکست شد. وجه اشتراک اینتر و فیورنتینا این است که هر دو تیم در بازی اخیر لیگ اروپا، ابتدا 2-0 پیش افتاده ولی در نهایت با نتیجه 3-2 شکست خوردند، البته این شکست به معنای حذف بنفش ها نبود و همچنان شاگردان پائولو سوسا در صدر جدول گروه خویش باقی مانده اند.

نکات آماری بازی:

فیورنتینا طی 4 بازی اخیر مقابل اینتر شکست نخورده و 2 کلین شیت داشته است. ویولا (بنفش ها) پس از 12 باخت پیاپی در زمین اینتر، طی 2 بازی اخیر مقابل نراتزوری در ورزشگاه جوزپه مه آتزا پیروز شده اند.

آخرین بار که جدال این دو تیم در چارچوب سری آ و به میزبانی اینتر در شهر میلان به تساوی انجامید، به نوامبر 1996 مربوط می شود.

اینتر طی 9 بازی اخیر خانگی در سری آ فقط یک بار باخته است. فیورنتینا طی 6 بازی اخیر سری آ شکست نخورده که شامل 3 تساوی خانگی و 3 برد بیرون خانه می شود.

فیورنتینا دارای بیشترین تعداد کلین شیت در بین تیم های حاضر در فصل جاری سری آ با 6 کلین شیت است.

اینتر پس از رم، بیشترین تعداد شوت در فصل جاری سری آ را زده ولی از لحاظ دقت شوت، بدترین وضعیت را در این لیگ داراست.

12 گل از مجموع 17 گل نیکولا کالینیچ مهاجم کروات فیورنتینا در سری آ از جمله 5 گل اخیر وی در بازی های بیرون خانه به ثمر رسیده است. او در آخرین تقابل تیم های اینتر و فیورنتینا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا موفق به ثبت اولین هت تریک خویش در سری آ شد.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

این بازی در حقیقت یک جدال بین دو مربی با دو سبک متفاوت است. استفانو پیولی سرمربی اینتر به بازی از جناحین اعتقاد داشته اما پائولو سوسا سرمربی پرتغالی بنفش ها اعتقاد ویژه ای به برتری در مالکیت توپ دارد.

 احتمالاً پیولی از همان ترکیب قبلی که در دربی دلامدونینا به میدان فرستاد، استفاده خواهد کرد البته به جز گری مدل که تا سال 2017 به علت مصدومیت قادر به همراه تیمش نیست و جیسون موریو گزینه نخست برای جانشینی وی محسوب می شود. در صورت حضور ژوائو ماریو، احتمالاً خبری از اِوِر بانگا در ترکیب اصلی اینتر نخواهد بود. رودریگو پالاسیو نیز در این بازی به علت مصدومیت حضور ندارد.

فیورنتینا هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی در این بازی نداشته و احتمالاً نیکولا کالینیچ جانشین خوما بوباکار در نوک خط حمله بنفش ها خواهد شد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بینی نتیجه بازی:

4464