رئال سوسیه داد 1 - 1 بارسلونا؛ طلسم آنوئتا همچنان گریبانگیر بارسلونا

رئال سوسیه داد 1 - 1 بارسلونا؛ طلسم آنوئتا همچنان گریبانگیر بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سیزدهم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و رئال سوسیه داد در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بارسا برای جلوگیری از افزایش امتیاز با رئال مادرید نیاز مبرم به پیروزی در آنوئتا دارد اما نکته ای که وجود دارد این است که این تیم از سال 2007 تا به حال موفق به پیروزی در آنوئتا نشده است. با این حال لوییز انریکه ریسک بزرگی کرده است و به نیمار در این دیدار نیز بازی داده است، این ستاره برزیلی در صورتی که در این دیدار اخطار بگیرد نبرد حساس بارسلونا مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد.

رئال سوسیه داد: رولی -مارتینز - ناواس - اینیگو مارتینز - یوری - پریتو - ایارامندی - زوروتوزا - ولا - ویلیان خوزه - اویارزابال

بارسلونا: تراشتگن - روبرتو - ماسکرانو - پیکه - آلبا - راکیتیج - بوسکتس - گومز - مسی - نیمار - سوارز

تبم صاحب خانه در دقایق ابتدایی این دیدار مالک توپ و میدان بود و خطراتی را روی دروازه حریف قدرتمند خود ایجاد کرد. برتری سوسیه داد به نحوی بود که به بارسا مجال حمله نمی داد و این تیم کاتالانی بیشتر در یک سوم دفاعی صاحب توپ می‌شد.

دقیقه ۱۹: پاس در عمق بازیکنان سوسیه‌داد موقعیت مناسبی را در اختیار ولا قرار داد اما ضربه این بازیکن مکزیکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: ضربه اویارزابال که روی توپ برگشتی از روی کرنر به توپ زده بود به شکلی خطرناک از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: ضربه سوارز از پشت محوطه به شکلی ناگهانی زده شد و به شکلی خطرناک از کنار دروازه سوسیه‌داد به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با مالکیت سوسیه‌داد همراه بود و بارسلونا جز دقایق پایانی نیمه نخست موفق نشد تا بازی دلخواهش را ارائه دهد تا در نهایت این دیدار در نیمه نخست با حساب ۰-۰ به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار نسبتا متعادل آغاز شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا به گل برسند.

دقیقه ۵۰: ضربه ایستگاهی نیمار می‌رفت تا به گل نخست دیدار تبدیل شود اما عکس العمل رولی مانع این اتفاق شد.

دقیقه ۵۲: روی اشتباه مدافعین بارسا ولا صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط تراشتگن مهار شد اما ژوزه روی توپ برگشتی دروازه بارسلونا را گشود.

دقیقه ۵۹: روی حرکت انفجاری نیمار، مسی در موقعیت مناسبی قرار گرفت و پاس این بازیکن برزیلی به مسی باعث شد تا مسی گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه بازی تا حدی متعادل دنبال شد و دو تیم موفق به خلق موقعیتی حساس نشدند.

دقیقه ۷۶: ضربه ولا به شکلی زیبا به تیر دروازه برخورد کرد و توپ بازگشتی توسط بازیکنان سوسیه داد به گل تبدیل شد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه ۸۰: دنیس سوارز در موقعیتی حساس صاحب توپ شد و دروازه بان را نیز جا گذاشت اما ضربه او از روی خط دروازه به بیرون هدایت شد.

دقیقه ۸۲: روی خروج اشتباه رولی سوارز صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه او به آسمان زده شد.

دقیقه ۸۳: ضربه ولا بار دیگر از پشت محوطه به تیرم دروازه بارسلونا برخورد کرد.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری نسبی سوسیه‌داد همراه بود و در نهایت این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899