کلایورت: پاریسن‌ژرمن از مشکلات قانونی نیمار در بارسلونا به عنوان مزیت استفاده نخواهد کرد

کلایورت: پاریسن‌ژرمن از مشکلات قانونی نیمار در بارسلونا به عنوان مزیت استفاده نخواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره سابق بارسلونا اعلام کرد پاریسی‌ها برای مجاب کردن نیمار به پیوستن به این تیم از مشکلات قانونی این بازیکن برزیلی در بارسلونا سو استفاده نخواهند کرد.

به گزارش وبسایت نود، مدیر فنی باشگاه پاریسن‌ژرمن، پاتریک کلایورت اعلام کرد این تیم علاقه دارد تا بازیکنان بزرگی را به جمع پاریسی‌ها اضافه کند اما به این مسئله نیز اشاره کرد که این باشگاه برای مجاب کردن نیمار به پیوستن به این باشگاه، از مشکلات قانونی این ستاره برزیلی در بارسلونا به عنوان یک مزیت استفاده نخواهد کرد. پاریسن‌ژرمن همچنان با نیمار در ارتباط است تا این ستاره برزیلی را مجاب کند که به این باشگاه ملحق شود، نیمار اخیرا قراردادش را با کاتالان‌ها تمدید کرده است اما مشکلات قانونی انتقالش از سانتوس به بارسا همچنان ادامه دارد. چهارشنبه گذشته دادستان اسپانیا تقاضای 10 میلیون یورو جریمه و 2 سال زندان برای این بازیکن برزیلی و پدرش کرده بود، همچنین میزان جریمه‌ای مشابه و یک سال زندان را نیز برای مادر او نیز تقاضا کرده بود. با این تفاسیر کلایورت اعلام کرد پاریسی‌ها از این اتفاقات استفاده ابزاری نخواهند کرد، او در مصاحبه با JDD گفت:

حضور ستاره‌ها در هر تیمی همیشه لذت‌بخش است اما نکته ای که مهم است موفقیت تیم است، اگر تیم موفق عمل نکند حضور ستارگان نیز کمکی نخواهد کرد. بنابراین برای خرید هر ستاره‌ای علاقمند هستیم اما برای راضی کردن آن‌ها از هر وسیله‌ای استفاده نخواهیم کرد. به وضعیت قانونی نیمار به عنوان یک مزیت نگاه نمی‌کنیم، واقعیت این است که اتفاقی که در حال افتادن است یک آبرو ریزی بزرگ است اما از مشکلات او استفاده نخواهیم کرد.

نیمار اخیرا قرارداد خود را تا سال 2021 با بارسلونا تمدید کرده است.

1899